Hoe gaat het nu met jullie kleine man?
Wat een toestand allemaal de vorige keer zeg..
Is het nog gelukt met de vergoeding?
We hebben inmiddels ook weer een controle afspraak gehad en moet zeggen dat ik het ook een beetje la la la vond..
Maar goed ze had het bij ons ook over een test maar wou het nu nog niet doen omdat het nu net wat beter ging.
OOk loopt onze vergoeding af in Oktober maar wou ook nog geen nieuwe voorschrijven tot de telefonische afspraak.
Volgens mij zijn ze allemaal wat strenger geworden vergeleken met een paar jaar terug.
Hier gaat het wel beter.
Ze zit veel lekkerder in haar vel..gelukkig.
Lacht een hoop en is erg tevreden (afkloppen).
OOk de fles gaat gelukkig goed, na 6 verschillende flessen geprobeer te hebben..
Hebben we er nu een waar ze maar een half uur over doet en dan moeten we een kwartier pauze inlassen en dan drinkt ze de rest.
Eerst was het 1 1/2 uur en dronk nog niet alles.
Ik heb het gevoel dat ik nu tijd over heb....en voor mijn oudste ook!!!!
Hopelijk blijft het zo...en ben huiverig voor het afbouwen ect.....
Ben benieuwd hoe het met jullie gaat.
Wat een toestand allemaal de vorige keer zeg..
Is het nog gelukt met de vergoeding?
We hebben inmiddels ook weer een controle afspraak gehad en moet zeggen dat ik het ook een beetje la la la vond..
Maar goed ze had het bij ons ook over een test maar wou het nu nog niet doen omdat het nu net wat beter ging.
OOk loopt onze vergoeding af in Oktober maar wou ook nog geen nieuwe voorschrijven tot de telefonische afspraak.
Volgens mij zijn ze allemaal wat strenger geworden vergeleken met een paar jaar terug.
Hier gaat het wel beter.
Ze zit veel lekkerder in haar vel..gelukkig.
Lacht een hoop en is erg tevreden (afkloppen).
OOk de fles gaat gelukkig goed, na 6 verschillende flessen geprobeer te hebben..
Hebben we er nu een waar ze maar een half uur over doet en dan moeten we een kwartier pauze inlassen en dan drinkt ze de rest.
Eerst was het 1 1/2 uur en dronk nog niet alles.
Ik heb het gevoel dat ik nu tijd over heb....en voor mijn oudste ook!!!!
Hopelijk blijft het zo...en ben huiverig voor het afbouwen ect.....
Ben benieuwd hoe het met jullie gaat.