@supertje

Hoe gaat het nu met jullie kleine man?
Wat een toestand allemaal de vorige keer zeg..

Is het nog gelukt met de vergoeding?

We hebben inmiddels ook weer een controle afspraak gehad en moet zeggen dat ik het ook een beetje la la la vond..
Maar goed ze had het bij ons ook over een test maar wou het nu nog niet doen omdat het nu net wat beter ging.
OOk loopt onze vergoeding af in Oktober maar wou ook nog geen nieuwe voorschrijven tot de telefonische afspraak.
Volgens mij zijn ze allemaal wat strenger geworden vergeleken met een paar jaar terug.

Hier gaat het wel beter.
Ze zit veel lekkerder in haar vel..gelukkig.
Lacht een hoop en is erg tevreden (afkloppen).
OOk de fles gaat gelukkig goed, na 6 verschillende flessen geprobeer te hebben..
Hebben we er nu een waar ze maar een half uur over doet en dan moeten we een kwartier pauze inlassen en dan drinkt ze de rest.
Eerst was het 1 1/2 uur en dronk nog niet alles.

Ik heb het gevoel dat ik nu tijd over heb....en voor mijn oudste ook!!!!

Hopelijk blijft het zo...en ben huiverig voor het afbouwen ect.....

Ben benieuwd hoe het met jullie gaat.

Ik krijg tot nu toe nog steeds niks vergoedt. Maar na de test waarschijnlijk toch wel. (en als de test aangeeft dat hij geen koemelkeiwitallergie heeft, krijg ik het ook terug volgens het ziekenhuis). Ik heb net de 2e fles gegeven en moet donderdag terug. Op de 1e fles heeft hij wel reactie gehad. Dus als het allemaal moet kloppen krijgt hij nu nergens last van. Medicijnen afbouwen heb ik 2 dagen gedaan. Weer huilen enz. Heb tegen die kinderarts gezegd dat ik het een tijdje zo wil houden. En ik ga nu naar over naar de kinderarts die ik bij de oudste ook had. Daar had de dietiste ook liever mee te maken. Ik ben heel benieuwd wat de uitslag zal zijn. Ik heb er zelf nog heel lang aan getwijfeld of hij wel een allergie zou hebben.

Koen is een hele slechte en slordige drinker. Ik had van de oudste nog de hele collectie flessen en spenen staan die er te krijgen zijn ongeveer. (wilde ook niet meer drinken door een virus) Maar kom toch op de difrax uit. Met een 1,2,3, speen. Die dingen heb ik vervloekt ongeveer bij de oudste. Raar hou dat allemaal kan verschillen.

We maken nu wel lekkere nachten. Ik pak hem om 12 uur en hij komt dan tussen 7 en 8 uur. Dus dat is een hele verbetering. Overdag is hij ook veel rustiger (nou ja hij kan wel heel hard gaan liggen roepen hahahah) is erg vrolijk en makkeijk. Heeft vooral veel pret om zichzelf.

Hoop dat het bij jullie ook de goede kant op blijft gaan. Ik laat het volgende week nog wel weten hoe de stand van zaken is.

Mijn twijfel blijkt gegrond. Geen allergie. Dus opmaken en terug op standaard voeding. Ben benieuwd. Mocht hij wel reageren moet ik gelijk aan de bel trekken. Volgende week belt ze even hoe het gaat. Laatste 2 nachten maakt hij er weer een potje van. Ik krijg nog wel een afspraak met een logopediste voor het slechte drinken. Heb helaas meer zorgen over de oudste. Die heeft waarschijnlijk een wigschedel en daar moet ik mee naar Rotterdam. Weet nog niet of hij geopereerd moet worden.

Jee, wat is een wigschedel?
Nog nooit van gehoord!
Heb je het ene nog niet afgerond krijg je het andere ervoor in de plaats....pfffff...

Wel raar dat het weer drama is bij jullie kleine man nu dat die weer overwas toch?
Ja soms weet je het gewoon echt niet meer.

Ik ga ook nog wel naar een ostiopaat.
Hier gaat het veel beter alleen ze kan zich soms zo verschrikkelijk overstrekken en dan kan er niet meer gedronken worden.
Alleen bij onze kleine meid is het voedingschema meer p afroep geworden.
s ochtends slaapt ze maar 3 kwartier en heeft dan meteen weer honger en zit er vaak maar 3 uur tussen.
Dan maakt zewel een hele lange ruk van ongeveer half twaalf tot 3 en dan moet ik haar vak weer wakker maken.
Dan gaat ze om half 5 weer naar bed maar dan slaapt ze ook maar 3 kwartier met een beetje geluk en kan ik de fles hooguit rekken tot 6 uur.
Weer maar 3 uur tussen...
Dan gaat ze weer om 7 uur naar bed en kunnen we haar rond half 12 uit bed vissen, fles geven en dan slaapt ze meteen weer door tot ongeveer half 8.
Dit ik vind het wel prima zo...doe het nu en beetje op gevoel.
Alleen dat overstrekken, dat moet nog ergens vanaf komen denk ik.

Ze willen bij haar ook gaan testen maar ik ga toch aandringen dat ik het voorlopig zo even wil houden!

Hou me op de hoogte en veel sterkte met je kleine maar ook vooral met je grote man!!!

Hoi, zat jullie berichten te lezen. De mijne begon voor 4 weken terug ook met extreem overstrekken. Alleen met fles geven. En begon dan ook heel erg te krijsen. Hij loopt nu bij de manueel therapeut en kinderfysiotherapeut vanwege het kiss syndroom. Had zelf het idee dat hij een allergie had, maar bleek kiss te zijn. Hij knapt hier goed van op. Ook door hem anders te voeden en op te pakken. Misschien heb je er iets aan.
Succes met jullie kinderen. Allemaal heftig.

@sven bedankt voor het meedenken. Zijn nekje is al een paar keer onderzocht en zit goed los. We hebben eindelijk onze machtiging (zag je reactie op de vorige topic) Ik vraag me alleen af of het niet de lactose kan zijn die in de standaard voeding wel zit en in de allery care niet. Hij heeft nu die huilbuien niet meer. Hij wil alleen helemaal niet meer drinken. Hij zet het op een krijssen als de speen richting mond gaat. Gewoon op de arm of benen liggen vindt hij prima. Maar kom niet met de fles aan. Hij is nu ook aan het afvallen, maar niet aan het uitdrogen. Als hij nog meer afvalt, ga ik aandringen op een opname.

Zou ik ook zeker doen. Aandringen op een opname bedoel ik. Blijkbaar doet het drinken hem echt zeer. En dan denk aan met name al in de mond of slokdarm. Anders vindt elk kind een fles lekker en krijgen ze later pas last ervan. Jullie tobben wel wat af hoor. In ieder geval een positief iets dat er een machtiging is nu. Succes

Terug
Bovenaan