@supertje

Hey meid,

Was even benieuwd hoe het nu met Koen gaat en zijn drinken?
Hoe gaat het met zijn voeding en wat hebben ze voor jullie kunnen doen in het zh?
En hoe gaat het met Tjerk?
Hebben jullie al meer duidelijkheid tav de OK?
Hopelijk staat jullie familie achter jullie want dat zou toch meer steun geven toch?
Maar als het niet zo is meid je doet het kei goed en zulke dingen verzin je niet en zoek je ook niet op dus laat het dan maar hoe vervelend het dan ook is!!

knuf Louise

Heey meid,

Lief dat je aan ons denkt. We zijn nu lekker even weg. En ben blij toe. Was er even helemaal klaar mee. Zoals je hebt kunnen lezen op FB zat het bij beide families niet echt lekker. Dus nu hebben we ook de tijd om goed met elkaar te kunnen praten. 19 oktober volgt een 3d-scan en consult met plastisch chirurg en neurochirurg. Ik hoop dan ook een datum te krijgen.

Met Koen zijn we niks wijzer geworden. Maar hij drinkt nu redelijk. Het zijn niet meer de 5 flessen van 200ml van vorige week. Maar hij krijgt voldoende binnen. Ik had van het weekend een klant in de stalling. Die had een hele simpele oplossing. Pure lactose halen en kijken hoe hij reageert. (hij is gepensioneerd arts) Dus dat gaan we volgende week proberen. Gewoon om te kijken of mijn gevoel klopt. We mogen met bij voeding gaan starten. Maar ik ga eerst testen of hij tegen de lactose kan. Die arts vond dat het meest logische toen ik de klachten noemde. Hij heeft trouwens ooit 1 patient gehad met een wigschedel. Dus heel fijn om er even wat dieper op in te kunnen gaan.

Met de families heb ik heel duidelijk gemaakt dat ik gesteund wens te worden en niet bekritiseerd. En als ze dat niet kunnen laten, hoeven ze ook niet te informeren. Geloof dat het nu wel overgekomen is.

wat fijn dat je in gesprek kon gaan met gepensioneerde huisarts die je wat bruikbare tips kon geven. ook zo goed dat je duidelijk naar familie bent geweest kost dan toch minder energoe op die manier. hopelijk heb je snel wat duidelijkheid en een datum voor je mannetje

Terug
Bovenaan