Hey
Tjerk is inmiddels weer bacterievrij. Was stafylokokken. Niet echt vreemd met een tube en katheter..... Snap niet dat ze niet preventief ab geven. Ik heb vanwege de weersverwachtingen van afgelopen vrijdag de afspraak verzet. Moet nu volgende week. Maar Tjerk hersteld goed. En Koen? Tja verstand zegt meid maak je niet druk, gevoel zegt het tegenovergestelde. Moet dinsdag naar het cb. Fontanellen zitten dicht en als ik kritisch kijk worden ook zijn zijkanten vrij vlak en het bovenste gedeelte hoog. Weet niet of mijn gevoel op tilt slaat nu. Maar heb het nog niet eerder fout gehad. Weet nu wel een beetje waar ik op moet letten. Dus hij gaat vrijdag mee. Kan ook niet anders haha, heb geen oppas.
De voeding is een drama bij Koen. Ben vandaag naar logopedie geweest om naar zijn techniek te kijken. Nieuwe tips gekregen. Over 2 weken terug. Diëtiste werkt niet mee. Heb het gevoel dat ik tegen een muur aan loop daar. Dus wil nu een afspraak maken met de diëtiste en kinderarts samen. Ben het zo zat. Drie behandelaars( incl. Logo) en 3 verschillende richtlijnen. 1 ziekenhuis.......... Kinderarts vertrouwt op mijn gevoel. Heeft er naar gekeken en komt tot de conclusie dat lactose-intolerantie veel waarschijnlijker is dan koemelkeiwitallergie. Diëtiste heeft dat nog niet meegemaakt en het lijkt haar erg onwaarschijnlijk en niet relevant voor de verdere voeding tot 1 jaar. Terwijl ik onderhand weleens wil weten wat er hem mankeert. Logopedie staat weer lijnrecht op de diëtiste qua voedingen. Word er echt gek van. Het houdt gewoon niet op. Sorry voor het geklaag hoor. Maar je herkent het vechten voor je kind wel.