@Supertje

Nou nog niet helemaal, bijwerkingen zijn weer weg en dan denk je weer, meid, stel je niet aan. Effe doorbijten. Maar volgende gaan de fm's toch niet lukken omdat we die week met vakantie gaan. Volgende week nod, maar zal vast niet gelukt zijn. Is pas het 2e rondje clomid.

Dan in ieder geval even rust nu. Ik neem aan dat je in je vakantie dus niet doorgaat met de hormonen?

Ik heb zelf het gevoel dat je wel nog wat rondes doorgaat. :) Rustig aan en denk aan jezelf!

Liefs Daisy

Ja denk wel dat ik de clomid neem. Anders kan ik weer maanden wachten tot ik ongesteld wordt. Heb nu 2 keer met deze dosis een ei gehad, dus hoop dat dat deze keer dan ook zo is. Ik ga gewoon Temp bijhouden. Maar ik overleg maandag wel even met de poli. Tenminste als ik niet ergens anders voor hoef te bellen. Gevoel gaat toch lichtelijk de andere kant op nu.

Spannend, hoor!
Ik geef je groot gelijk dat je de clomid blijft nemen. Als het nodig is... :)

Ik blijf je in de gaten houden!

Liefs Daisy

Stom he, je weet dat je lichaam je voor de gek kan houden, ik voel nu net zoveel als bij de jongens. Niks dus. Maar van die rare dingen, kiespijn, scheurtje in een spier. Allemaal " normale" dingen, maar had dat alleen bij de zwangerschappen hahahhah. En het helpt natuurlijk helemaal niet als je man zegt, ik geloof dat het raak is. Vraag je je gelijk weer af of je zo prikkelbaar bent, of dat je borsten anders zijn. Ik verheug me nergens op. Ken de teleurstellingen ook nog goed. Die dosis zelfbescherming blijft je toch bij. Misschien maar goed ook.

Je lichaam kan je idd voor de gek houden, maar als dingen voelt die je echt alleen bij je vorige zwangerschappen voelde én je man denkt er zo over, zal er misschien toch een kern van waarheid inzitten? :)

Ik voelde ook juist helemaal niets toen ik zwanger was, dus wie weet.
Nog een paar dagen en dan kon je evt testen, toch? Hopen dat de zelfbescherming niet nodig is deze ronde!

Xxx

Terug
Bovenaan