Supertrots!

Nou, ook hier is het loopvirus aangekomen.
Wieteke loopt! Ongelooflijk, we hadden niet verwacht dat ze het uiteindelijk nog zo snel ging doen.
Ze loopt sinds januari achter   haar buggy (en haar loopmuis) door het huis en af en toe liep ze een heel klein stukje van Harjan naar mij. Maar dat mocht je niet los lopen noemen. Maar gisteren liet ze opeens zelf los en ging ze lopen. En nu loopt ze dus ook gelijk hele stukken. Vandaag met haar buiten gewandeld en ook het huis loopt ze lekker door. Oftewel: Wieteke doet pas iets als ze zeker weet dat ze iets kan.
Nou ja, en ik natuurlijk supertrots!
En nu dus maar lekker oefenen.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Jaaaaa weer 1!!!

Mmm Ivar en Wieteke waren wel de enigen die nog niet liepen op 30 januari in Ballorig, en nu is dus alleen Ivar nog over...

beetje opschieten joh!!

Geeske: geniet ervan, nu je buik zwaarder wordt, kan zij mooi lopen!

Liefs Jenneke

hey meis,

wat goed zeg....en wat heerlijk voor jou nu je al best een eind je zwangerschap in bent....weer een mindere belasting voor jou lichaam.....

nou geef wieteke een dikke knuffel

liefs denise

Wat is het toch fijn als ze lopen hè! Ik ben er nog steeds iedere dag blij om.
Nynke loopt ook pas echt goed los sinds een maand. Het is zo fijn om ze gewoon neer te zetten zonder de hele tijd te hoeven sjouwen! En jij bent ook nog zwanger toch? Extra fijn dus!

Geniet ervan.

groetjes,
Patty mv Nynke

Go, Wieteke! Knappe meid! Super gezicht vind ik het die eerste meters! En wat lijken ze opeens groot, he?!
Nu Thom het eenmaal door heeft, kan hij er ook geen genoeg van krijgen. Hij loopt nog regelmatig voor zichzelf juichend "jaaaah" te roepen als hij ergens heen is gelopen, haha.
Groetjes Laura mv Thom

Terug
Bovenaan