Superwoman-zwangere of schildpad-zwangere

Volgens het boek van beatrijs smulders bestaan er de superwoman-zwangere (die energie hebben voor 10) en de schildpad-zwangere (die geen energie hebben).

Tot welke behoren jullie?

Ik zelf zit er tussen in, vandaag ben ik een schildpad, ben al  moe naar 3 uurtjes huis schoonmaken

Dus lekker door het mannetje laten verwennen vanavond met een sapje, chipje en een leuk filmpje.

Groetjes conny

Hallo Commy,

Ik bestempel mezelf maar tot de turboschilpad haha.
De ene dag ben ik niets waard en wil ik alleen maar op bed liggen, en de andere dag poets ik de keuken tot hij blinkt gaan de wasmanden met strijk er vrolijk doorheen.
Terwijl we de andere week de handdoeken maar even voor een 2e keer moeten gebruiken dat ik ze ben vergeten te wassen.
Daar heb ik ook wel wat last van, ik word zo vergeet achtig...
Noem mij dus maar een schilpad met energie aanvallen!
Groetjes Ilse

ik ben half half hihi
sta altijd goed gehumeurd op en kan lekker rustig aan beginnen om 8 uur in de wijk .. heerlijk tot een uur of 10 dan begint alles pijn te doen .
als ik klaar ben met werken doe ik snel boodschapjes en doe een beetje huishoudelijk werk en dan knal ik neer op de bank en slaap als een os tot mijn vriend en zoon thuis komen om kwart voor 6 ,daarna kan ik er weer even tegen aan en doe de was strijk en dweilen
alles andersom dan eerst maar voel me wel beter zo

ik ben een echte schildpad hahahaha
gister zo moe dat ik er totaal niet met mijn hoofd bij was..........
heb ik een pan kokend water over me hand heen gegooid! Ik was wel gelijk bij de les!!
Ooooo wat een pijn zeg, het gaat nu gelukkig wat beter.

vind de turbo schilpad wel een goeie omschrijving hihi.
Ene moment energie voor van alles en dan ben ik direct op zolder om puim te ruimen of dingen in huis te doen of er lekker op uit met de kinderen, het volgende moment kan ik compleet gesloopt zijn of soms zelfs zo uit bed komen en komt er weinig tot niks uit mijn handen, alleen het hoogstnoodzakelijke.

Maar ja niet zwanger is mijn energie ook niet altijd op hetzelfde peil...

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan