Supplementen - vitamine - kauwtabletten

<p>Van verloskundige kreeg ik het advies toch wel multivitamine supplement te nemen, gezien zwangere vrouwen daar sowieso een tekort aan hebben. De standaard voldoen niet, omdat je anders risico hebt op een teveel aan vitamine A, en dat wil je schijnbaar niet. Nu ben ik heel slecht in medicatie inslikken/innemen, en dus eigenlijk op zoek naar een kauw of smelttabletten. Ik hoorde dat deze wel bestaan, maar ik heb ze nog niet gevonden.. Iemand die de gouden tip heeft?</p>

Kan je ook niet helpen, ik slik vreselijk grote pillen van Solgar omdat die compleet zijn en weinig troep als vulmiddel heeft enzo  :) Ik neem prenatal nutrients, omega3 en vitd3 apart nu.

Van davitamon mama plus zijn rode capsules die kun je ook los  maken dat je alleen het poeder hebt wat erin zit dat zijn tenslotte ook de vitamines  ? die kun je ook slikken ?

Ik slik geen complete vitamines maar slik losse onderdelen. Waaronder vitamine D. De vitamine D van trekpleister( zit in een blauw potje) zijn kauwtabletjes en echt lekker !! Ik wil ze bijna als snoepjes eten, maar ik mag er maar 1 per dag haha. Dat kan ik je als tip geven :)

Terug
Bovenaan