Susan mama van Gijs en Sophie

A

Anoniem

Guest
Heej Susan,
Ik moet wel lachen dat je nog overal waar je reageert bijzet 'zie topic: voorstellen'
Ik denk namelijk dat iedereen je nu wel kent haha.
Dus voel je maar gewoon 1 van ons.
Ik vind trouwens dat je kindjes mooie namen hebben. Zou je niet zeggen als je de naam van mijn dochter ziet, dat ik deze namen ook mooi vind. Maar het is echt hoor!
Gijs vind ik echt stoer en krachtig...
en Sophie vind ik leuk, lief en niet te tuttig.
Groetjes Kirsten mama van Tyche
(veel plezier trouwens zondag, dan is Sophie toch jarig, of heb ik het nu helemaal fout? Wij gaan namelijk morgennacht op vakantie dus kan haar dan niet feliciteren op de dag zelf)

Hoi Kirsten

Ja, ik dacht  laat ik de eerste dagen maar even zeggen waar ik sta. Overal op reageren en die hele voorsteltopic is alweer van de pagina gevallen, zo snel gaat het hier haha. Maar vanaf vandaag doe ik het niet meer hoor.

Maar wat een lief berichtje van je, dank je wel voor het compliment. Eerlijk gezegd had Sophie misschien wel niet Sophie geheten als ik had geweten dat dat de nummer 1 meisjesnaam van 2006 zou worden...... Maar ja, het was juli toen ze kwam én ik vind dit al jaren een hele mooie meisjesnaam.

Geniet jij lekker de komende week van een   heerlijk relaxte vakantie met je mooie meisje (die foto's met de banaan: echt geweldig!) en de 2 grotere kids. Je zult zien, als je volgende week weer terug bent heb je alleen maar genoten. Dus heeeeeeeeel veel plezier met z'n allen en volgende week zien we de foto's wel verschijnen.

Liefs, Susan

Terug
Bovenaan