@ Susan.... ( meer foto's...)

WHAHHAHAH! Elke keer als ik naar mijn super mooie kiddies kijk op dat linnen doek doet het nog steeds een beetje pijn, hahahah! Maar speciaal voor jou heb ik van 2 nog even een foto gemaakt waarom ik ze niet kon laten liggen....

Deze schattige foto's kun je toch niet door de shredder laten halen????
Ik ben helemaal verliefd op die bovenste.... Ze houd d'r handjes zo lief voor zich, hahahah, en deed ze ook nog eens uit zichzelf....
Ik laat de volgende keer geen foto's meer maken, ik vrees dat ik zonder morren nog een keer het hele bedrag neertel, hihihi!

Kus, Marieke

Ahhhhh......... ja, ik snap het wel! En zéker als je de mama bent van zo'n smeltkind dan wil je ze HEBBEN!!!! Tja, ik kom wel eens met een paar laarzen oid thuis waarvan ik later denk: mmmm, was dat nou wel zo'n goed idee (de laarzen wel over het algemeen, maar de bankrekening weer  iets minder).

In dat licht bezien heb je eigenlijk een hele goede aankoop gedaan, want eerlijk is eerlijk: het zijn prachtige foto's en ze slijten niet en raken niet uit de mode. En dan kan je beter maar een beetje buikpijn hebben als je ernaar kijk, dan dat je buikpijn krijgt van de gedachte dat ze dat knappe fotokoppie door de shredder hebben gehaald.

Geniet lekker van die vrolijke toet(jes) en volgend jaar gewoon wéér hoor: je wilt vást een foto van het complete setje hahahahaha!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan