susan mv gijs en sophie

A

Anoniem

Guest
Hoi susan

Maar even een apparte topic geopend om antwoord te geven op je vragen

Tess is nog niet opgeknapt, ze is nog erg verkouden, heeft verhoging en ademt erg zwaar maar dit was net na haar slaapje en dat kan ze er weer evebtjes tegenaan. Als ze morgen nog zo is dan ga ik wel even naar de ha, ze heeft namelijk in januari met het Rs virus in het ziekenhui gelegen en sindsdien blijft ze gevoelig voor bronchitis. Dus even in de gaten houden.

Met Nick gaat het beter, het afscheid nemen blijft moeilijk maar volgens de juf heeft hij erg veel lol, misschien volgende week eens een middag proberen.

Het alleen zijn met Tess vindt ik ook erg prettig, ik heb toch het gevoel dat ik haar niet alles heb kunnen geven wat ik Nick wel in het eerste jaar heb gegeven. Dat gaan we nu dus goedmaken . Ook vindt het fijn voor haar dat ze  niet telkens afgeleid wordt in haar spel door Nick. Ze kan dan ook langer alleen spelen.

Liefs sandra

Hoi Sandra,

Ja, ik vraag maar raak he, waar het uitkomt........

Jeetje zeg, dat is inderdaad wel iets om in de gaten te houden dan, als je dametje al eens in het ziekenhuis heeft gelegen met dat vreselijke RS-virus. Brrrrr, zeker als ze nog zo klein zijn zeg. Sterkte!

Ah, en die Nick zeg, gelukkig bevestigt de juf wel keer op keer dat hij het naar zijn heeft... Al is dat afscheidmoment dan niet leuk, je weet in ieder geval dat in dit geval 'uit het oog, uit het hart is' en dat is maar goed ook (voor een paar uurtjes dan).

Ik heb dat trouwens precies hetzelfde, het idee dat ik Sophie niet net zoveel aandacht heb kunnen geven als Gijs in dat eerste jaar en dat is natuurlijk ook gewoon zo. Alleen weet zij niet beter en zijn ze dol op elkaar. De enige die er zo af en toe last van heeft, ben ik dus. Maar over  5 maanden gaat Gijs naar school en dan heb ik in ieder geval 2 ochtenden in de week álle tijd voor haar (en dat zij dan denkt: wat zit dat mens nou de hele tijd bovenop me!)...... Ook dat zelf spelen is heel herkenbaar. Als Gijs in de buurt is, wordt elk spel veel sneller onderbroken (en dat geldt voor allebei hoor) omdat ze zo op elkaar reageren.

En tot slot, ik heb de foto's van de winterjas nog geplaatst, mét muts... Maar die had je misschien al gezien.

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan