susan T waar ga jij een midweek heen?

A

Anoniem

Guest
hallo susan
waar ga je naar toe?
ben beetje nieuwe schierig.
wij gaan 24 september na centerparcs de eemhof.
iris is dan net een jaar.
groeten petra

Hoi Petra,

Nou wat lief dat je dat vraagt zeg..

Wij gaan naar Landalparc het vennebos (in hapert, brabant). Schijnt voor kids echt geweldig te zijn en dat is voor mijn oudste dan wel weer erg leuk (grote speeltuin binnen en buiten, kinderjunglezwembad enzovoort). Wij gaan ook de 24e en ik heb er echt zin in! Het is nog even een extraatje na de zomer, we waren al in zuidfrankrijk in juni......

Jij ook heel veel plezier!

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

ps. was jij dat nou, die in Maastricht woont?

ja ik woon in maastricht.
heb je goed onthouden.
waar woonde jij dan ?
mijn geheugen is niet meer zo best. haha

Nou, ik woon in Culemborg (tussen Utrecht en Den Bosch). Maar ik ben opgegroeid in Eijsden en heb op school gezeten in Maastricht (in Heer). Na mijn studie heb ik nog een tijd in Wijck gewoond en ik ben nog steeds dol op de stad, ben er dan ook nog regelmatig te vinden. Als we bij mijn ouders zijn, blijven we altijd slapen, zij passen dan op en wij gaan lekker shoppen, eten en drinken in Maastricht.

Dus als er dan iemand uit maastricht hier te vinden is, onthoud ik dat wel (zag een tijdje geleden die leuke foto's van de kermis op het vrijthof van jou).

Groetjes
Susan

oja klopt was het weer vergeten erg he.
maar het is nog vroeg zal ik maar zeggen.
ik had wel een paar klasgenoten uit eijsden op school zitten.
die zijn nu een jaar of 26 tot 30 denk ik.
ik heb in heer gewoond.
zat je op het jean ark weet niet hoe je het scrijft erg he
zatten mijn (schoon)nichtjes ook?

Hahahaha, lang leve Centerparcs!! Wij gaan a.s. vrijdag een weekend naar Loohorst in Horst (Limburg).

Ik heb er zin in.

Groetjes Fonske.

Het vennebos ligt 10 minuten rijden van ons af. We gaan er ook vaak zwemmen. Is echt heel erg leuk en lekker. Heel erg veel plezier!!

Liefs Kirsten mv Tyche

Terug
Bovenaan