Susan

Hai Susan,

Hoe is het met je? Met mij wel aardig (ik hoor eigenlijk niet te klagen natuurlijk want ik ben zwanger) Ik ben alleen erg moe, dus ook wat minder op het forum. Had je mijn email nog gehad? Ik heb aan mijn vriend gevraagd of wij msn hebben en dat hebben we, we moeten elkaar alleen toevoegen aan de contactpersonen geloof ik.

Maar vertel ben je inmiddels al ongesteld geworden? Ik hoop het natuurlijk niet maar die onzekerheid is ook niet fijn. Zoals ik al zei ben ik erg moe, en ook wisselend misselijk, maar ja. Ook merk ik aan mijzelf dat ik de dingen die ik normaal deed nu een tandje rustig moet doen.

Nog heel leuk nieuws, op mijn verjaardag is mijn vriendin bevallen van een gezonde zoon!! En morgen ga ik op kraamvisite.

Nou meid ik duim nog steeds voor je

groetjes en een dikke kus kimmie
 
Nou Kim je mag weer even stoppen met duimen. Ben vandaag helaas ongesteld geworden. Begon gisteravond. Ik hoopte nog dat het niets zou zijn, maar helaas. Moet dus nog maar even wachten. Wel moeilijk soms hoor. Je ziet nu overal vrouwen met dikke buiken, kinderwagens, enz. Op zich heb ik zoiets van nieuwe ronde nieuwe kansen. het probleem is nu alleen dat ik echt me goed niet weet wanneer we het beste kunnen klussen. Ben nu wel erg onregelmatig ongesteld. Snap niet hoe het kan. Misschien toch te veel er mee bezig geweest. Maar goed ik blijf je op de hoogte houden. Het is alleen de eerste tijd weer even rustig. Ga vanavond maar even stappen denk ik. Even een biertje drinken (kan nu weer).
Maar hoe was je verjaardag. Heb je leuke cadeautjes gekregen. Ik had je een heel lang mailtje geschreven maar die kwam niet aan. Kreeg hem weer terug. Wat leuk dat jouw'n vriendin ook al een kind heeft. De meeste vriendinnen van mij zijn nog vrijgezel. Leven heel anders op dit moment. Mijn zus heeft wel een zoontje en dat is echt een schatje.
Waar wonen jullie eigenlijk. Wij in de stad Groningen. Wij wonen nu al vijf en half jaar samen. Heb nu al zeven en een half jaar een relatie, dus op zich mag er nu wel wat komen. Maar ja dan moet mijn lichaam wel een beetje mee werken. Hoelang gaan jullie al met elkaar? Hoe heet je vriend eigenlijk?
Ik hoop voor jou dat je niet te veel last hebt van zwangerschapskwaaltjes. Een beetje moe is gelukkig nog wel te doen, maar als je telkens misselijk bent lijkt me dat geen pretje. Heb je al een afspraak gemaakt voor de echo na drie maanden? Lijkt me toch wel raar hoor dat je zwanger bent en er iets in je groeit. Let je nu ook heel goed op het eten? Nou meid ik ga je nu even proberen toe te voegen aan mijn msnlijst (volgens mij lukte dat de vorige keer niet). Je ziet mijn naam anders om geschreven. Susan wordt nasus. enz. In elk geval nog bedankt voor het duimen ook al heeft het helaas niet geholpen. Je mag je duimpjes even de tijd geven om te rusten over een maandje heb ik ze weer hard nodig!!

Liefs mij.
 
Het lukt met niet om je toe te voegen aan mijn msnlijst. Misschien kun jij het eens proberen met mijn msnadres. nasusamekkis@hotmail.com. Ik hoop dat dat wel lukt. Een heel goed weekend en ik hoop je heel snel weer te spreken!!

Doeiiiiiiiiiiiiiiii

 
Terug
Bovenaan