@susan

He susan

Ik vindt het zo grappig om te lezen dat onze verhalen zo op elkaar lijken, nou ook weer dat stukje bij de topic "uitslapen" het kon wel over Tess gaan. Alleen het aankleden daar kijkt ze nog niet naar om, maar ik verbaas me ook dagelijks over de dingen die ze al kan.
Gisteren zaten we in de auto te wachten op Jurgen zegt ze ineens "wa papa" (waar is papa) nou dat deed Nick nog niet op die leeftijd hoor.

Wanneer breekt voor Gijs nou de grote dag (basisschool) aan? en heeft hij er al zin in?

Nog even een foto van mij   twee bengels

Liefs sandra

Hoi Sandra

Wát een geweldige foto van je lieverds zeg! Jammer dat we zo ver bij elkaar vandaan wonen, ik denk namelijk ook dat het wel erg gezellig zou gaan worden met die 4 bij elkaar haha.......... Ik heb zo vaak het idee als ik jou verhalen lees, dat het over Sophie zou kunnen gaan, echt leuk.

Gijs wordt 3 februari 4, en maandag 4 februari is dan zijn eerste schooldag, en ik vind  het spannend.... Hij is er wel aan toe hoor, hij heeft er in ieder geval heel veel zin in en we praten er veel over. We gaan woensdag naar school om kennis te maken met de juf  enzo dus dat lijkt me wel heel erg leuk. Wat ik me maar voorhou, is dat het voor hem een natuurlijk iets is en tja, dat ik het er wat moeilijker mee heb om mijn kleine grote mannetje een beetje los te laten, dat is vast ook natuurlijk. Maar jou verhalen over Nick en het naar school gaan, volg ik uiteraard wel met meer dan gemiddelde interesse.

Gaat het goed met hem op school?

Dank je wel voor je lieve berichtje en interesse!
Liefs
Susan

ps. en waarom deze tekst nu cursief staat....., geen idee

Terug
Bovenaan