@susan

A

Anoniem

Guest
Gijs heeft toch proefgedraaid op school (of zit ik er nu helemaal naast)

Vertel, hoe is het gegaan...... vondt hij het leuk.

Liefs sandra

Lieve Sandra

Wat ontzettend lief en attent dat je daaraan gedacht hebt zeg....... echt super!

Uiteraard zat ik afgelopen woensdag met een prop in mijn keel aan het ontbijt, want ook dat oefenen voelt gewoon als een eerste schooldag. We zijn hem met z'n allen gaan brengen (Sophie en mijn man ook mee.... een hele invasie daar haha). En wat denk je: mijn kat-uit-de-boom-kijk mannetje komt binnen, trekt z'n jas en schoenen uit, doet z'n slofjes aan, stapt het lokaal binnen, loopt naar de boekenkast om een boekje te pakken en stiefelt zo door naar z'n tafeltje................. Alsof hij er al wéken komt (we hebben alleen kennis gemaakt met de juf vorige week)!!

Nou, toen de juf kwam, zijn we maar gegaan en hij vond het prima. Om kwart over 12 heb ik hem weer opgehaald en hij straalde, hij heeft een superochtend gehad. En wat ben ik trots op hem zeg.... Zofijn dat het zo goed is gegaan. Volgende week gaat hij 2x een ochtend en ook wennen bij de bso, dus het worden drukke tijden voor hem.

Maar ik heb alle vertrouwen in dat kleine grote mannetje!!

Nogmaals: ontzettend lief dat je eraan dacht, het is toch écht een mijlpaal......

Liefs
Susan

Susan, wat is het toch een kanjer, jouw Gijs!

Ellen mv Julian

oh wat een heerlijk gevoel zal het geweest zijn dat je kereltje zo makkelijk de klas in stapte!!!

lijkt me zo'n onwijs lief ventje!

liefs Jenneke

super dat het zo gegaan is zeg, stoer ventje zeg. Help je me nog even herinneren als hij echt naar school moet.
Kan ik dan jou even een oppeppertje geven
Liefs sandra

hey meis,

pfffff geloof direct dat je met een enorme brok in je keel zat hoor....

maar wat een stoer en dapper ventje heb je....geweldig zeg...mama die half stond te huilen en papa die vol verbazing naar zn ventje kijkt en meneertje Gijs gaat gewoon lekker zn gang alsof papa, mama en zuslief er niet zijn hahahaha zie het helemaal voor me.....

maar wees blij, als ie zou huilen zou het nog erger zijn geweest....

Geef hem een schouderklopje van me

Liefs Denise

Terug
Bovenaan