@ Susan

Hoi Susan,

Bedankt voor je belangstelling. Morgenochtend heb ik de afspraak bij de gyn voor een inwendige echo en bloedprikken. Zit nu  net tegen mijn menstruatie aan te hikken, hoop dat die pas morgenmiddag losbreekt...

De uitslag van het bloedprikken op de tumormerkstof CA125 verwacht ik ergens deze week, maar nog niet direct morgen. Ws donderdag ofzo, maar dat hoor ik morgen dan wel.

Tis wel weer spannend, maar toch leer je ook weer met die onzekerheid om te gaan. Het is zoals het is, en mocht de waarde toch weer gestegen zijn of de echo uitwijzen dat er iets zit dat er uit moet dan zijn we in ieder geval erg op tijd met dat te signaleren. Welk scenario dan in werking gaat treden zal mede afhangen van de ernst van de situatie. En mi kan die niet zo ernstig zijn als in 2005, toen ik er letterlijk mijn buik vol van had.

Wat ik het moeilijkst vind is dat het restje eierstok dat ik nog heb tezijnertijd ook verwijderd zal moeten worden. De kans dat de borderline tumoren terugkomen is nu (met restje eierstok) zo'n 80/90%. En de kans wanneer deze is verwijderd is zo'n 10%. Maar geen eierstokken betekent: geen kinderen meer en: overgang...! zucht....
Maar er zijn  vast ook fora voor vrouwen in de overgang toch.

Nou ja, dit is nu nog niet aan de orde. Komt tijd, komt raad!
Ik doe morgen wel even verslag van het onderzoek.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Lieve Ellen,

Het blijft spannend en al lijk je eraan te gaan wennen....... het is toch niet niks!! Verder niks zweverigs hoor, maar er brandt hier wel een kaarsje voor je!!

Ik hoop in ieder geval dat het worstcase scenario voor jou niet het geval zal zijn: dat het uiteindelijk jullie eigen keuze zal zijn of Julian wel of niet een broertje of zusje zal krijgen.

Ik denk aan je morgen!

Sterkte en hopelijk slaap je wel lekker vannacht
Susan

Ik zit morgen ook bij de GYN, en ook lab-prikken..
Maar ik zit er liever voor mijn redenen als ik eerlijk ben.... Ik denk wel aan je hoor! Heb je niets aan, maar toch!

Kus, Marieke

Terug
Bovenaan