@susan

He susan

Heb je de topic van Tess en Tess gelezen?
Ga je ook mee, lijkt me namelijk erg leuk om je een keer te ontmoeten.
Ik neem Nick ook mee dus misschien ook leuk voor Gijs?

Ik wil me niet opdringen hoor  dus als je geen zin hebt dan moet je het gewoon zeggen hoor.

Liefs sandra

Hoi Sandra,

Zie nu pas je berichtje, maar wat lief dat je het vraagt zeg! Lijkt mij ook héél erg leuk om jou, Tess en Nick een keer in het echt te ontmoeten na alle (herkenbare) verhalen van de afgelopen maanden. En alle andere dames ook natuurlijk.

Maar goed, ik weet het nog niet helemaal zeker, onze weekenden zijn me nogal heilig als gezinnetje en er gebeurt al vaak zoveel in de weekenden. Maar ik vind het wel heel erg leuk, dus ik denk dat ik wel kom hoor. Ik laat het zeker weten tzt.

Hoe is het verder met jou? Is je meiske weer wat opgeknapt en hoe zijn je nachten? Hopelijk knap je snel weer helemaal lekker op!

Liefs
Susan

hoi susan

Normaal gesproken plan ik ook niet zo snel wat in het weekend hoor, ik werk al om het weekend en dan blijft er al zo weinig tijd over. Maar ja ik wou Kitty ook graag weer een keer ontmoeten en door de week zit ik met brengen en halen van school en zwemles van Nick.
Maar ik hoop dat je komt lijkt me erg  leuk.

Met mij gaat het nog niet veel beter, de moeheid wordt nog niet veel minder. Tess slaapt inmiddels weer wat beter (moet nog steeds wel 1 a 2 keer per nacht uit mijn bed) maar van het langer kunnen slapen knap ik nog niet echt op.
Ik heb   inmiddels wel besloten dat als deze verhoging van de medicijnen niet helpt dat ik dan doorgetuurd wil worden naar het ziekenhuis.

Hoe is het bij jullie, is gijs al helemaal gewend op school. En kan sophie een beetje wennen aan de dagen zonder Gijs.

Liefs sandra

Hoi Sandra

Wat een gedoe zeg, met die medicijnen. Blijf er maar niet te lang mee rondlopen en goed dat je je laat doorverwijzen. Wie weet wat een echte professional kan betekenen voor je.

Hier gaat het erg goed. Gijs heeft het zó verschrikkelijk naar zijn zin op school en bij buitenschoolse opvang op maandag en dinsdag. Hij is alleen maar vrolijk, vol bravoure en zelfvertrouwen. Ik vind het natuurlijk geweldig, zo'n stralend extravert jongetje. Wat kun je dan weer trots zijn, zo cliche maar zo waar: als het met je kind goed gaat, gaat het met jou ook goed. Je moet weten dat Gijs eigenlijk altijd erg op de achtergrond was: eerst kat uit de boom, niet haantje de voorste en érg op mama. Dus ik vind dit zo fijn voor hem, dat hij hier zo zichtbaar van geniet.

En Sophie, tja.... wat kan ik zeggen. Jou hoef ik niet te vertellen natuurlijk hoe leuk het is, zo'n bijdehandje in huis. Ik zie die foto van jou andere topic (kleine meisjes worden groot) en denk: ja hoor, herkenbaar! Dat had Sophie kunnen zijn. Overal met haar kwebbel bovenop en alles willen doen wat Gijs doet. Geweldig. Al moet ik wel zeggen dat ze nu bij vreemden ietsje terughoudener wordt: dan is het bij papa of mama toch net even veiliger.

Hoe gaat het nou met Nick op school? Inmiddels ook helemaal op zijn gemak en geen last meer van die vervelende jongetjes? Je hart breekt toch als je dat hoort!!

Ik heb inmiddels 5 april wel opgeschreven op de agenda, het lijkt me namelijk erg erg leuk jullie dan te zien!

Liefs,
Susan

Terug
Bovenaan