@susan

Maar even een nieuwe topic geopend.

Tess is gelukkig sinds 2 dagen niet meer aan de diarree. Ze heeft een kuurtje gehad wat de parasiet dood moet maken en over 4 weken moeten we weer een kweekje maken en dan kijken ze of de parasiet ook echt weg is.

De vakantie was geweldig, we hebben echt genoten. De kinderen hebben het super gedaan. Het vliegen is me heel erg mee gevallen en ook de kinderen hebben geen last van de oren gehad.

Jurgen voelt zich gelukkig ook weer wat beter en zit eraan te denken om therapeutisch weer een paar uurtjes in de week te gaan werken.
Hij is er nog lang niet maar we gaan de goede kant op.
Ik ben erg trots op hem omdat hij hulp heeft gezocht. Voor iemand die niet gewend is om hulp te vragen vindt het super dat hij dat nu wel heeft gedaan.

Nick gaat na de vakantie naar groep 2 en is een heerlijk ventje die af en toe ook een behoorlijke grote mond krijgt (wat ze allemaal niet ineens zeggen als ze op school zitten ) Waarschijnlijk gaat hij wel 2 jaar groep 2 doen maar dat vind ik helemaal niet erg. Hij is nog zo jong.

Tess is een heerlijke kattekop en ongelovelijk wijs. Ik sta elke dag weer verbaasd wat ze allemaal al kan en zegt.

Maar genoeg over ons...hoe is het bij jullie. Hoe gaat het met Gijs op school (hier hebben we al vakantie) en sophie nog steeds zo dol op haar grote broer.

Toch wel jammer dat we zo ver uit elkaar wonen. Misschien een keer een forumdag tussen culemborg (daar woon je toch?) en geesteren?????

Liefs sandra

Hoi Sandra,

Ja, inderdaad jammer dat we zover bij elkaar vandaan wonen. Het is namelijk vaak een feest van herkenning, als ik jouw verhalen lees. Rijden we toch nog een keer naar Amersfoort, dat is wel te doen toch?

Is die arme Tess pas net van de diarree af zeg, wat erg voor haar. Is ze er  niet ziek van geweest (op de foto's ziet ze er stralend als altijd uit....)? Hopelijk komt uit de kweekjes dat hij helemaal weg is!

Wat fijn trouwens dat je zo trots op Jurgen bent. Het is voor zo'n stoere kerel ook niet niks om hulp te zoeken buiten de deur, kan me helemaal voorstellen dat hij echt een drempel over moest. Goed dat hij dat gedaan heeft en wat een prettig vooruitzicht dat hij het weer wil gaan proberen. Hopelijk krijgt hij op zijn werk een eerlijke kans, het is wel erg belangrijk dat hij in gesprek blijft daar. Maar als ik nu je verhalen zo lees, dan komen jullie er wel sterk uit samen!

Ik heb trouwens ook erg gelachen om je verhaal van de verbaasde Tess die erachter kwam dat ze geen piemeltje heeft (en jou dan ook nog eens benoemt als zodanig). Had hier precies zo kunnen gebeuren hahaha. Gijs heeft staand plassen ontdekt en Sophie vind het géweldig om te kijken. Als ik haar verschoon zit ze ook vaak met haar hoofd tussen haar beentjes alsof ze aan het zoeken is of er nog iets aangegroeid is inmiddels.

Maar wat je zegt: wat daar zo af en toe voor taal uitkomt: zo'n onschuldig blond mannetje en dan zo'n grote jongens woorden....... Grrrrr. Maar het hoort erbij he, en we blijven gewoon consequent corrigeren. Hij doet het verder helemaal goed en vind het heerlijk op school. Vanochtend na de vakantie rendie hij alweer naar binnen alsof ie niet weg is geweest. Heerlijk dus. Ook heeft hij bedacht dat hij gaat trouwen met het liefste meisje van de wereld: Sophie natuurlijk mama!!! Ze zijn echt helemaal dol op elkaar, ik had nooit verwacht dat ik dat zo leuk en ontroerend zou vinden!  

Het gaat hier allemaal heel voorspoedig, ik geniet in ieder geval enorm van de ontwikkeling van mijn kindertjes en sta elke keer weer verbaasd over wat ze kunnen, zeggen en willen.

Heel veel liefs
Susan

Heerlijk hé ......moeder zijn

Tess zegt gisteren tegen mij "mama plas"dus ik zet haar op de wc en wat denk je een plas. Helemaal trots natuurlijk want we zijn er helemaal niet mee bezig. Dus nu elke keer als ze plas zegt zetten we haar op de wc (tot nu toe 2 keer resultaat)

Amersfoort is zeker te doen om een keer naar toe te rijden, arnhem ligt trouwens ook redelijk tussen ons in. Moeten maar een keer een datum prikken.

Liefs sandra

Ja leuk! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! En met de zomervakantie in het vooruitzicht is het wat mij betreft ook alweer makkelijker afspreken. De zomervakantie begint hier de 21e juli en duurt tot en met 1 september.

Ik roep vast wat data, als we er dan uit zijn met z'n viertjes, maken we er een algemene topic van met een locatie (mij maakt het niks uit of het arnhem of amersfoort wordt) en een datum en kan wat mij betreft iedereen die wil lekker meegaan.

Komt ie:
Wij kunnen
woensdag: 23 juli, 13 augustus, 20 augustus
donderdag: 31 juli, 7 augustus, 21 augustus, 28 augustus
vrijdag: 8 augustus, 15 augustus, 29 augustus

Ik hoor het graag!
Liefs
Susan

Terug
Bovenaan