@ susan

Hoi Susan,

ben ook benieuwd naar je! Hoe was je vakantie??? En hoe vonden je kinderen het om een weekje verwend bij opa en oma te worden???

Groetjes Renske

Jahaaa, daar was ik weer.......... Lief dat je aan me dacht! Alles goed hier, heb het alleen een beetje druk gehad de laatste dagen (werk, etentjes, kindertjes the usual eigenlijk).

Wat ik zelf erg leuk vind: Gijs is vandaag voor het eerst naar voetbal geweest. Ik was echt helemaal trots: die kleine, grote  stoere bink, met echte voetbalschoentjes en in voetbaltenuetje over het veld rennen met 20 van die andere kleutertjes.... Zó lief en leuk!

Ben jij met Nick al zoiets aan het doen? En hoe is het bij jullie? Zet de reintegratie van Jurgen goed door? En hoe vind het Tess het inmiddels op de psz? En dan hebben jullie nog het héérlijke vooruitzicht van een vakantie zeg.... Súper!

En Mikki, ik zal mijn vakantieverslagje even uppen: het was echt super!

Dank jullie wel voor dit lieve berichtje
Liefs
Susan

Kan me voorstellen dat dat inderdaad er inderdaad erg schattig uit ziet.

HIer zijn we nog niet met zoiets bezig, Nick zit nu op zwemles en als hij daarmee klaar is kijken we verder. Ik vindt het nu al zo druk met school, spelen bij vriendjes en twee keer per week zwemles.

Met jurgen gaat het de laatste twee weken weer wat minder, er zijn weer een paar dingen gebeurd ( onze hond dood, zijn zus die weer een aandacht tekort komt en dan lekker ruzie gaat maken, vrienden van ons die problemen hebben met hun zoon) en jurgen trekt zich dat allemaal aan. Met als gevolg een slecht slapende jurgen die weinig kan hebben en die zich ontzettend gefrustreerd voelt omdat het allemaal zo langzaam gaat.

Zelf voel ik me vandaag ook niet zo, we hebben gisteren chinees gehaald en ik begon gisterenmiddag al met overgeven en diarree, nick vanacht en jurgen ligt nu plat. Alleen Tess die normaal de minste weerstand heeft loopt nu lekker verder.

hier nog even een filmpje van mijn stoere ventje

Wat een geweldig filmpje! Wat zwemt hij al goed zeg...... Wij zijn pas aan de beurt in het voorjaar met  Gijs voor de zwemles.

Getver zeg, dat je zo ziek kunt zijn van eten... Voor jullie voorlopig dus geen chinees meer. Zijn jullie allemaal thuis nu, gammel en wel? Beterschap in ieder geval! Hopelijk slaapt die kleine dame inmiddels weer wat beter (en vind ze het wel weer eerlijk dat ze moet gaan slapen), niks zo vermoeiend als een spokend kind.... pfff.

Balen trouwens dat het met Jurgen nog niet helemaal oke gaat, maar het is volgens mij echt vaak zo dat een proces als dit met vallen en opstaan gaat. Telkens kleine stapjes vooruit, sterkte daarmee! Hopelijk doet de vakantie jullie weer veel goed!

In een andere topic (voetballuh heet het) heb ik een foto'tje van Gijs geplaatst ná het voetballen, hij is helemaal het binkie hahaha.

Sterkte met opknappen en met de rest van de ziekenboeg thuis!
Liefs
Susan

Terug
Bovenaan