@ susan

Zag je net even voorbijkomen (met een topic dan) hoe is het bij jullie. De sinterklaasdrukte overleefd?

Tess was totaal niet bang voor de sint en heeft zelfs bij piet op schoot gezeten. Ze liep erheen en vroeg "tess bij piet zitten" later kreeg ze nog een kusje van piet.
Sinterklaas kreeg als liedje "op een grote paddestoel" en mevrouw stak ook nog even haar tong uit.

We proberen in het nieuwe jaar even een datum te prikken ...oke.
Liefs sandra

Goedemorgen Sandra,

Ben aan het werk en logde snel even in voor het nieuws van Stijn en de meeting van zaterdag, zie ik opeens jou berichtje. Leuk!

Wij hebben een erg leuke Sinterklaastijd gehad. Gijs zat er helemaal in en vond het reuzespannend allemaal. Sophie gaat er al helemaal in mee en zong ongeveer 50x per dag 'Zie ginds komt de stoomboot' uit volle borst, zo lief. Overigens werd ze vorige week opeens midden in de nacht wakker, helemaal overstuur: had ze gedroomd dat Amerigo in haar kamer was..... Ahhh, zielig. Het is ook wat, een grote broer hebben. Met Gijs was ik er op deze leeftijd nog helemaal niet zo mee bezig weet ik nog wel.

Nu even een weekje rust in de tent en dan aanstaand weekend lekker de kerstboom opzetten, tijd voor een rustig feestje. En daar heb ik ook alweer heel veel zin in. Sophie vind het nu al allemaal prachtig, de lampjes in de bomen en de kerstbomen die ze ziet.

Hebben jullie het ook nog gevierd thuis? En hoe gaat het inmiddels met Jurgen en de therapie? Ik hoop echt zo dat jullie zeer spoedig weer op sterk staan!

Aanstaande zaterdag is de forumdag in Houten, is het voor jou geen optie om ook te komen? Hebben we elkaar in ieder geval weer een keer gezien...... Maar ik begrijp ook best als je het te ver vind hoor!!

Heel veel liefs en zeker tot ziens in 2009!
Susan

Sorry voor de late reactie maar het is hier erg druk.

Wij hebben sinterklaas in huis gehad en dat was erg leuk (het was een buurman dus die kan dan ook echt wat vertellen, en Nick maar kijken van  "hoe kan sint dat nou allemaal weten"
Nick was meer onder de indruk van sint dan Tess, die is echt nergens bang voor.

Jurgen heeft inmiddels andere medicijnen en die lijken wel aan te slaan, hij denkt heel langzaam aan een paar uurtjes werken en ik zie hem weer wat vaker lachen. het moet allemaal nog wel gedoseerd en niet te druk want dat houdt hij niet vol.
Zelf merk ik wel dat ik een beetje op mijn tenen loop. Vanaf maart al drukte en stress en nu begin ik wat onegeduldiger te worden last van vage klachten wat dan weer niet door zet enz...
Maar 2009 wordt voor ons een beter jaar daar vertrouw ik op.

even over aankomende zaterdag, de aftsand is niet het probleem maar ik moet om 17.00 werken. En dan wordt het zo'n gevlieg. Maar in 2009 spreken we zeker af (niet aan het eind pas )

Liefs sandra

Hoi Sandra,

Zó begrijpelijk dat je wat ongeduldig begint te worden.... het speelt nu al bijna een jaar,dat is ook niet niks. Maar als je alweer ziet dat hij lacht en wat beter in zijn vel komt, zijn dat alweer lichtpuntjes! 2009 wordt vast en zeker een makkelijker jaar en dat jullie samen alweer zo ver gekomen zijn, zegt ook heel veel! Wat een team....

Verder al wel in kerststemming? Hier wordt 'zie ginds komt de stoomboot' inmiddels afgewisseld met 'jingle bells', dus het begint erop te lijken hahaha.

Liefs en tot ziens
Susan

Terug
Bovenaan