Dat moeten we zeker! Zullen we even mailen met data?
Alles goed hier, druk dat wel. Sophie is ziek geweest vorige week (oorontsteking) en aankomend weekend vieren we Gijsjes verjaardag, waar ik erg veel zin in heb. Wat worden ze opeens groot he, dan. Heb met Gijs hele gesprekken over vanalles: de dood (mama, ga jij eerder dood dan mij?), over waar hij was toen ik nog een klein meisje was, of Sophie ook in de buik was toen hij daar zat, over hoe het kan dat het in de herfst vaak regent en in de zomer niet, waarom je je vingers, armen en benen kunt bewegen en je oren niet... en dat gaat maar door! Het fototoestel van V-tech is trouwens een groot succes, niet in de laatste plaats door de spelletjes die erop zitten haha.
Die kleine papagaai Sophie kopieert alles: lachen om poep en plas. Blote billen en piemeltjes zijn helemaal om te gieren ('heee, die heeft ikke niet' zegt ze dan helemaal verongelijkt). Gisteren hoorde ik haar aan een andere tweejarige vragen (die geen grotere broer heeft): zullen we op jouw kamer spelen? (alsof tweejarigen dat doen hahaha). Ze doet alsof ze leest: 'kijk mama: hier staat r o z e m e l k' (al wijzend naar het pak optimel). Van 's morgens vroeg tot 's avonds: ze kwettert aan 1 stuk door, wil alles weten en blijft me vertederen.
Anyway, ik blijf me verbazen over die twee juweeltjes in huis. Wat een rijkdom!
Mailen met data, zien we elkaar binnenkort weer!
Heel veel liefs
Susan