SusanT

A

Anoniem

Guest
Wat leuk dat jij hier ook bent zeg. En heb je al zin in 22 september? We hebben pas 2 reactie's incl die van jou... (best teleurstellend zeg maar)

Hoelang forum je al mee hier? Ik al ff is echt wel gezellig, vooral al die foto's.

Nou zal je vast veel horen..

Groetjes Carolien en Elisa

Hee Carolien,

Verslavend hoor, dit forum. Zit nu op mijn werk, dus niet goed wat ik doe.... Maar zag je berichtje en dacht, even snel reageren. Lezen doe ik hier allang, schrijven nu een week of drie, vier. Inderdaad erg gezellig, had jou ook al gespot op een van de vele foto's en bij mijn voorstelrondje ook nog even naar je gevraagd. Maar toen was je er even niet.

Anyway, ik heb erg veel zin in de 22e!! Echt een superleuk initiatief van jullie. Rike is trouwens nog op vakantie, die heeft de uitnodiging nog niet gezien denk ik. En anders doen we het toch in klein gezelschap? Ook gezellig wat mij betreft! Overigens werk ik niet op woensdag en vrijdag, dus het lijkt me zowieso erg leuk om een keer af te spreken! Als ik dat zo zie op de foto's is dat meisje van jou een hele ondernemende dame geworden zeg (en ze was toen met die babymassage al zo wakker haha).

Tot gauw,
Groetjes, Susan

Ik moet eigenlijk elke woensdag werken maar als het een keer uit komt dan mailen we wel even. In Amerongen het het berghuis en dat ziet er erg gezellig uit voor een mini meeting voor de meiden die interesse hebben. Wel leuk dat we elkaar zo tegen komen. Heb jij eigenlijk al foto's geplaatst? Ben zze nog niet echt tegen gekomen. En ben wel erg benieuwd hoe jouw prinsesje eruit ziet inmiddels.

Elisa is inderdaad een bijdehante tante geworden (ze was het al maar dat is alleen maar erger geworden!) En ze is super snel met alles.... Ach ja handen vol aan het schatje....

Terug
Bovenaan