@ SusanT

Hahaha, ik kreeg haar ook niet gezelliger erop......... En serieus: die roze doos met al die lieflijke meisjesspullen staat ongebruikt in de kamer.

Piraten, zwaarden, schatkisten, hutten en wilde tochten over woeste zeeen: dát is wat ze wil..... samen met Gijs is ze er tijden zoet mee!

Groetjes
Susan

Nou, als ik eerlijk ben vind ik dat zelf ook veeel leuker hoor, stoere dingen doen!

Waarschijnlijk moet ik er ook zo om lachen omdat ik het zo goed herken!

Ik speelde vroeger ook liever met auto's, playmobile en (technisch) lego. Had welgeteld 1 barbiepop en als ik me verveelde zei mijn moeder: ga dan met je pop spelen. Maar ik wist echt hoe ik daarmee moest spelen... "kleertjes aan doen" zei mijn moeder dan. Maar dat vond ik zo nutteloos: ja, dan had die pop kleertjes aan...en dan?? weer uit doen?? andere kleertjes aan...pfff...wat een gedoe met zo'n pop, dacht ik dan.

Dus Sophie...gewoon niet meer de prinsessejurk aan, maar samen met Gijs en met een zwaard het schip op naar verre oorden op zoek naar een schat!

Ellen mv Julian

Hahaha, wat grappig dat jij dat zo herkent.... Al moet ik zeggen dat ik wél een echte poppenmoeder in huis heb hoor, daar kan ze ook uren zoet mee zijn (en Gijs is een goede vader die ook luiers verschoont van Fient (de pop) en haar de fles geeft op commando van de mama (sophie dus).

Maar de combinatie van stoer én  meisjesachtig blijf ik helemaal geweldig vinden. Dat dan weer wel. Zometeen gaan we naar het bos met ze dus daar kunnen ze weer helemaal hun avontuurlijke ei kwijt!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan