@SusanT

Wij gaan niet skieen of nauwelijks.

We gaan met vrienden en zij gaan wel skieen, wij gaan lekker sleetje rijden, wandelen, zwemmen etc. S'middags spreken we af om ergens lekker met zijn vieren (vijfen) te gaan lunchen en ook het apresskie gedeelte doen we samen en het avond eten. We hebben een appartement en geen van ons alle is erg uitgaanderig dus de avonden worden doorgebracht met spelletjes spelen. We hebben dit al eerder gedaan (alleen dan zonder Lukas, want ik kan niet skieeen) en dat bevalt prima.

We hebben een gebied uitgezocht waar dat allemaal goed te doen is. Mijn man gaat misschien nog wel een dagje mee skieen. Maar ik heb alleen wat lessen in Nederland gehad dus misschien dat ik een middagje wat ga proberen maar dat zie ik dan wel weer.

Je hebt overigens ook hotels (van de anwb) met nederlandstalige creches voor de kleinste kinderen. Persoonlijk vindt ik dat niets want ik heb Luukie liever om me heen maar misschien is dat een oplossing.

Annemieke

Hoi Annemiek

Dat klinkt goed zeg! Ik zou inderdaad ook niet kiezen voor de kinderopvang als ik op vakantie ben met de kinderen. En verder ben ik geen fanatieke skier, dus de manier waarop jullie het doen lijkt me ook wel wat eigenlijk.

Maar goed, we zien het volgend jaar wel. Wie dan leeft.......

Dank voor je toelichting in ieder geval en heeel veel plezier met je mannetjes in de sneeuw!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan