Suus 1980

A

Anoniem

Guest
Hoi Suus 1980,
in welke ronde zit jij nu? Ik ben in de middag zeer moe, vorige week last van mijn tepels, dat is nu weer over. Ik had vorige week bruine afscheiding en  sinds zondag heel af en toe een klein beetje bloed verloren. Dat is nu weer gestopt. Maar dit zal wel komen omdat ik net ben gestopt met de pil. Maar ik zat er ook al aan te denken om al te testen. Maar ik hou het nog even vol tot dinsdagochtend. Moet jij ook doen, want natuurlijk is die negatief. Maar ken het me wel voorstellen hoor dat je ging testen. Wie weet toch? Hou me op de hoogte.Wat voel jij allemaal?
Groetjes van Leed.

Hoi Leed,

Leuk dat je reageerd sorry van mijn late reactie maar had weinig tijd de laatste dagen om op het forum te gaan. Ik zit in de 4e ronde en ben sinds 10 nov 2005 gestopt met de pil. Ik vind het erg spannend allemaal. Het vremmde is dat ik voorgaande maanden van van alles en nog wat last had buikpijn ,misselijk,rugpijn en noem het maar op maar dan was er niet natuurlijk en nu heb ik nergens last van en jij?? Ik heb wel meer honger en ben vorige week twee dagen misselijk geweest maar dat is helemaal weg.Heel vreemd allemaal he. Je lichaam houd ons wel voor de gek. In welke ronde zit jij ook al weer, en hoeveelste kindje??? Wij gaan voor ons eerste kindje. IK hoop snel van je te horen. Laat me even weten hoe het afgelopen is met testen. Ik zal me ook inhouden en wachten tot dinsdag als er dan nog geen duivels zijn. Ik mag het hopen en ik zal voor jou duimen.

Groetjes Suus 1980

Terug
Bovenaan