Suus 35

A

Anoniem

Guest
Hé Suus,

Zo ik ben weer terug van weggeweest...
Ik heb het heerlijk gehad, niet echt opgeladen maar oké.
Het was overdag ronde de 35 graden en géén zuchtje wind tja....
Ik ben echt een strandmens maar nu ff iets minder..

Het is hier ook een hittegolf geweest hé. Heb je in de weekenden nog iets leuks ondernomen?
Nou ik heb ook jou verhaaltjes gelezen helaas géén felicitaties hé naar beide kanten.
Ik zou de 27e ongie worden en wat denk je... ja hoor de 23e al... héél fijn op vakantie..!!!!
Dubbel balen dus...
Heb nu maar weer een cyclus aangehouden van 24 dagen en mijn NOD dag zal 20 juli zijn...
Hoe ben jij verder gevaren...???

Ik zit nu in mijn VD maar mannetje is ziek... dus..!!!

We blijven maar hopen hé...

Ik hoor je snel weer.

Liefs
Jeannette

Hoi Netje,

Daar ben je weer................. Fijn dat je het leuk hebt gehad, maar daar is een vakantie ook voor, toch!!!

ja, jammer van die ongi, maar onze tijd komt ook nog wel. De vraag is alleen wanneer?
Zo, dus jij bent ook vroeger ongi geworden? Raar is dat toch.... had ik dus ook..... maar ja,  liever dit  dan 3 dagen later zullen we maar zeggen.
Ik begin nu ook weer aan mijn VD, dus werk voor de boeg, hahahaha!
We hebben het nu alleen allebei harstikke druk, met de afsluiting van het schooljaar.............. en dan begint vrijdag eindelijk  de welverdiende 6 weken vakantie................YES!!!!

Ik heb me wel voorgenomen om niet meer zoveel met "zwanger worden" bezig te zijn. In zoverre dat lukt uiteraard.
Temperatuur niet meer zoveel, houd niet meer ieder detail bij (dat weet ik nu wel na zo'n 5 maanden), slik niet meer allerlei vitamines (behalve foliumzuur).... en dan zien we wel.
Vroeger werden ze ook zwanger zonder al die "poespas" denk ik dan wel eens.............. dus ik probeer het eens zo.
Ik houd me wel fijn aan de "om de dag feesten"......

Nou, we duimen maar weer

Groetjes en tot snel,

SUUS

Héé Suus, daar ben ik weer..

Volgens mij is je vakantie inmiddels ingegaan hé..
Meid ik ben super jaloers op jou.. 6 weken.. wat een tijd joh..!!!
Heerlijk geniet er maar van joh.. hopelijk blijft het weer ook een beetje zoals vandaag.

Ik probeer er inderdaad ook niet zo meer mee bezig te zijn.
Maar ja dat is best moeilijk.

Via babybrabbel uit laten rekenen wanneer ovulatie en opnieuw  testen gekocht maar dit was 3 dagen later dan uitgerekend...
Heb nu mijn OVD op 20 juli maar moet dit dan niet 3 dagen later nu...

Pffff van  dat rekenen wordt ik ook wel eens gek van.
Wanneer ben jij nu uitgerekend...???

Jij staat ook niet juist op lijst van Sas24 hé.

Wordt jouw man nou niet eens gek van die zwangerschap van jou... ik bedoel
vindt hij dat klussen op een gegeven moment geen "moeten" worden
Ik heb mijn vriend nu eens uitgelegd dat je maar 3/4 dagen de tijd heb om zwanger te raken... hij dacht dat dat "altijd" kan gebeuren
Een aantal vrienden van ons zijn "per ongeluk" zwanger geraakt en ik reken steeds wanneer de ovulatie zal zijn en die link kan hij niet leggen...!!!!

Hamvraag; waarom gebeurt het bij hun wel spontaan en waarom zit ik dan steeds alles te plannen...!!!

Zal binnenkort maar eens een handboek kopen ofzo... ha ha ha ha...!!!

Pluis jou man zelfstandig internet af op zoek naar zwangerschap dingetjes... of komt het grootste gedeelte bij jou vandaan...???

Nou dat was weer een héél verhaal.. Mijn klusdagen zitten er weer op.. Nu maar af wachten op een teken van....

Volgens mij ben jij ook al weer klaar met klussen en zo niet TOI TOI TOI....

Tot gauw..

Liefs
Jeannette

.  

Hoi Jeannette,

Ja.............mijn eerste vakantiedag zit er alweer bijna op. En wat een weer hè?! Zo is het niet erg om in Nederland te blijven.
Mijn NOD is ongeveer rond 22 juli, maar precies weet ik het ook niet. Mijn cyclus is iedere keer tussen de 25 en 29 dagen. Dus ik ga maar van het gemiddelde van 27 dagen uit.......... en dan kom ik bij de 22 ste uit.

Het staat inderdaad niet goed op de NOD lijst, maar ik laat me er ook niet meer opzetten. Het is zo'n reuzeklus geworden voor Sas24, dat is bijna niet meer te doen. Ik laat het wel weer weten als   ik zwanger ben..........

JA, mijn vruchtbare "klusdagen" zitten er ook weer op. Dus dat word nu weer afwachten geblazen.............
Ik had me voorgenomen om er minder mee bezig te zijn, maar toch vraag ik me iedere dag weer af of het deze keer wel gelukt is. Gek word ik er af en toe van. Nu heb ik sinds twee dagen b.v. supergevoelige tepels; ze doen al zeer als er een straal water opkomt onder de douche..............dus dan vraag ik me weer af.?????..............

Nou, mijn man heeft er niet zoveel moeite mee......... als er geklust moet worden. Dus dat komt goed uit. Ik moet er ook niet aan denken dat je "het" moet doen als je eigenlijk geen zin hebt, alhoewel ik me wel voor kan stellen dat je het dan wel doet, omdat je anders misschien weer een kans mist en dus weer een maand voorbij is.
Voordat we begonnen met "zwanger worden" heb ik veel op internet opgezocht.......... en mijn man ook verteld dat je eigenlijk maar twee dagen per maand vruchtbaar bent, dus hij weet dat het daar vanaf hangt. Hij heeft zich er zelf trouwens ook in verdiept. Deze keer zijn we op dag 10 begonnen en doorgegaan tot dag 17. Niet precies om de dag maar de ene keer 's avonds en de andere keer 's ochtends......... dat kwam nou eenmaal zo uit.
Lukt het deze maand niet, dan starten we volgende maand op dag 8. want ik heb soms het gevoel dat mijn eisprong rond dag 12 is en niet rond dag 14............ Ja ,inderdaad soms in dat plannen wel eens raar, maar ach als je zo graag een kleine wenst, doen we dat toch gewoon..........en mijn leeftijd speelt in dit verhaal natuurlijk ook een rol; hoe eerder des te beter zullen we maar zeggen. Zoveel tijd hebben we immers niet meer. Ben nu al met ronde 7 bezig, dus nog even en je bent een jaar bezig. En als je dan eventueel ook nog eens een tweede wenst.........ho, ho. ho Suus.....eerst je eerste kindje..........

Zo, ga weer eens wat in de keuken doen, krijg honger............

Groetjes en tot mails maar weer!

Hartstikke gezellig zo,

Heel veel liefs,

SUUS

Hee suus,

Sorry dat ik even niets van mij heb laten horen, probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn.
Dat lukt natuurlijk niet want steeds kijk ik weer eventjes snel op de site.

Heb jij momenteel nog kwaaltjes waarvan je zou kunnen zeggen dat je misschien zwanger zou kunnen zijn./

Ik voel helemaal niets, geen steekje, pijntje of iets in die richting...

Nou meid, hoe breng jij je dagen door momenteel? je hebt wel schitterend weer hé... heerlijk......

We zijn vanmiddag alvast wezen kijken voor badkamer meubelen en tegels e.d. vooe het nieuwe huis... maar men..!!! Je schrikt je het apenzuur van de prijzen...

Ik vindt persoonlijk die moderne noten meubelen met van die grote tegels mooi 330 x 600 maar je betaald wel de hoofdprijs zeg hééé.

En dan nog niet eens te praten over de rest van het huis....

Nou helaas moet ik alweer stoppen, was even snel een berichtje terug...
Morgen ben ik er weer, en ook ik vindt het reuze gezellig zo...

Liefs
Jeannette  

Terug
Bovenaan