SUUS 35

A

Anoniem

Guest
Hé Suus...

Eindelijk daar zijn we dan weer..!!!

Allereerst "IK HEB JE GEMIST" en ook het "FORUM"

Hoe heb je de dagen doorstaan en ging het een beetje...?

Heb je nog stiekem op het forum gekeken of je je braaf aan de regels gehouden?
Ik heb stiekem al 2 dagen rond gesnuffeld op het forum.

Nou meid ik hoop van harte dat het gelukt is en dat we nu eindelijk eens naar een ander forum mogen..

Helaas is dat nu niet voor mij weggelegd...

Héél trots was ik na mijn eisprong dat ik van alles ging voelen, pijnlijke tepels (nog nooit gehad) en een gerommel in mijn buik.

Vorige week woensdag werd ik toch wel héél eng op mijn werk en had het gevoel dat ik het niet meer in de hand zou hebben en viel bijna flauw.
Naar de dokter gegaan, die zei het zou nog een staartje van je blaasontsteking kunnen zijn (had ik een week daarvoor) urine ingeleverd en alles goed.

Steken rechts onder werden toch wel steeds heftiger, zodat ik vrijdag bij mijn zus in Liessel (dacht gezellig een weekendje bij mijn zus door te brengen)  werd doorgestuurd van de huisarts naar het ziekenhuis in Helmond.Allerlei onderzoeken gedaan (urine, bloedonderzoek, onderzoek vaginaal, anaal) dachten aan een blindendarm ontsteking maar bleek later weer een ontsteking aan de rechter eierstok.

Doodleuk kwam de arts binnen en zei "mevr wij doen altijd standaard een zwangerschaptest en u bent NIET zwanger"
Shit, daar ging al mijn goede hoop, in één keer weg.

Werd naar huis gestuurd zonder medicijnen en als het erger zou worden eigen HA opzoeken.

En wat denk je, vanmiddag om 16,30 uur daar gezeten want ik heb zo'n vreselijk pijn rechtsonder en van binnen.

Morgenmiddag als spoedje bij de Gynecoloog lang omdat ze nu denken aan een wellicht buitenbaarmoedelijke zwangerschap..

Nou zelf geloof ik dat niet.. maar oké.. afwachten maar.

Jeetje alweer pijn in mijn vingers van het tikken...

Maar hoe voel jij je...??? heb je kwaaltjes   vertel vertel vertel...

Meid ik ben zo nieuwsgierig, hoop je snel te horen.

Liefs
Jeannette

Hé Netje.............

Maar meid, wat een toestand zeg! Heel vervelend allemaal.

Ik heb je ook gemist hoor, maar het forum eigenlijk helemaal niet. Heb nu net pas weer voor het eerst gekeken en zag meteen je berichtje staan.
Ik vond het eigenijk wel lekker zo, .........zonder forum en zonder temperaturen.......etc ..... het was voor mij ook helemaal niet moeilijk om het "te laten". dat komt natuurlijk ook omdat ik vakantie heb en iedere dag met van alles en nog wat bezig was/ ben.
We hebben dus toch een nieuwe auto gekocht en die van mij was ik binnen 3 dagen kwijt via marktplaats. Dus dat was perfect.

Ja en de "vruchtbare dagen" zijn nu weer voorbij, dus ik zit weer in die lange wachttijd..........!
Ik voel eigenlijk helemaal niets, dus kan er niet zoveel over zeggen.
Mijn NOD is zo rond de 16e dus dat duurt nog even. GRRRRRR.
Ik heb zelf niet meer zo heel veel hoop (dat wordt vanzelf wel minder na 8 maanden)............maar ben ook niet pessimistisch........we zien wel.......maar als het zo is ben ik uiteraard SUPER HAPY..........probeer er nu gewoon wat voorzichtig mee om te gaan............dan is de teleurstelling misschien iets minder als ik ongi wordt (nou ja???)

Zeg meid,
Voor vandaag laat ik het hierbij. Ben net terug van een dagje winkelen, word dus tijd dat ik gestrekt op de bank kom te liggen.
Ik houd je op de hoogte!

Heel veel groetjes en vooral heel veel sterkte en doe voorzichtig!

Groetjes,

SUUS

Hé meid,

Zo gezellig wezen shoppen, bakken met geld uitgegeven zeker..? haha...
En een auto gekocht, wat goed joh, toch de auto van jullie dromen kunnen vinden.
Wat voor één is het nu geworden.

En zo snel al je eigen auto kwijt... wat goed allemaal.

Lukt het zo allemaal nog met de vakantie of verveel je je al een beetje  

Nou ze hebben een cyste geconstateerd van 3,3 cm welke waarschijnlijk operatief verwijderd moet worden.

Stikeng, nog nooit zoiets deregelijks gehad.
Waarschijnlijk iets verkeerd gegaan bij de eisprong in mijn rechtereierstok.
Zie ook het stukje welke ik net op de site heb geplaatst.

Wat goed  dat je het forum niet heb gemist.... héél positief.
Misschien kan je het temepraturen nu ook wel even achter de rug laten en het gewoon nemen zoals het is.

Ik blijf in ieder geval voor je duimen want er is voor jou ng steeds hoop....
Dagen duren lang, maar ach iedere dag één minder.

Ik moet morgen ongesteld worden.. maar voel nog niets...???
maar na 3 testen weet ik  dat ik niet zwanger ben.. dus het zou raar zijn als deze weg zou blijven...

Maar goed, wachten morgen maar af.

Nou meid, kom van die bank af.... hahahahaha..
We horen elkaar snel weer.

Liefs
Jeannette    

Hoi Jeannette,

Heb net al op een ander berichtje van je gereageerd. (kijk maar eens)Nu bezoek ik dit forum uiteraard wel weer iedere dag, want ik wil uiteraard graag weten hoe het met je gaat.

De vakantie is voorbij gevlogen; de laatste week komt al in zicht! Brrrrr heb eigenlijk nog helemaal geen zin om weer te beginnen. Heb me geen minuut verveeld

We hebben een Renault Senic gekocht (nieuw model). Echt een fantastische wagen. Hij rijdt super en heeft hel veel ruimte; dus plaats genoeg voor kindertjes ,hahahahaa!

Eerst zei ik steeds; we kopen pas een  andere  auto als ik zwanger ben. Maar nu hadden we zoiets van............gewoon doen, zwanger of niet.
We hadden  toch iets nieuws nodig. En we zijn allebei nogal lang, dus we hadden toch een grote auto gekocht.

Meid, heel veel succes en kop op; het komt allemaal goed!

Ik volg je berichtjes,

tot gauw,

SUUS

Terug
Bovenaan