Suus + de anderen!

Net een heel stuk geschreven,verstuurd ie m niet,kan ik weer overnieuw beginnen,erg!!
Maar ik zat ook te denken om na mn vakantie of naar een natuurdokter te gaan(veel goede berichten v mensen uit mn omgeving gehoord hierover)of ik ga naar iemand (heeft mn vriendin weer goede ervaring mee heeft wel niet met t zwanger worden te maken maar wel met t innerlijk)die bepaalde punten op je voet masseerd en daardoor ook voelt of alles"goed werkt innerlijk. Ik denk namelijk dat er bij mij van binnen iets niet helemaal goed is (ook omdat ik mn ei-sprong zo goed voel en pijnlijk is)de gyn. zegt wel dat alles goed is maar ja hij weet ook niet alles.Mn man heeft net de kruid Vrouwenmantel gekocht(bij n reformhuis)dit moet ook goed zijn voor de vrouw dr vruchtbaarheid en ontspannen ongi en t schaad absoluut niet dus dat ga ik maar eens proberen,wie weet, misschien ook een tip voor iemand?

Nou dames,ik denk dat ik voor mn vakantie niet meer op dit forum kom,lekker effe niks ,alles mag en niets moet,heerlijk.
Tot over +- 2.5 week.En iedereen veel sterkte met alles en hopelijk zijn er veel goede berichten als ik terug ben!
Liefs van pluk!

He Pluk...ik wil je even een fijne vakantie toewensen. We zullen wel even vier weken niks van elkaar lezen want wij gaan NATUURLIJK ook weg en komen pas half augustus weer terug...Hopelijk heb je dan goed nieuws.

Tot forums, groeten van Hendrika.....

Hee Plukje,

Goed plan om het in het alternatieve circuit te zoeken, doe ik ook bij die acupunturist. Ik denk er hetzelfde over als jij. Het innerlijke speelt zeker mee. Bij mij is die blokkade een sta in de weg dus die mag ie wegprikken van me!

Een hele fijne vakantie!
Tot daarna maar weer.

lfs. Suus

Terug
Bovenaan