Suus en Lara

Hee Suus en Lara,

Leuk die Italie freaks!! Suus, goeie tip van die camping. Ik zocht precies een stekkie tussen Florence en Lucca. Heb net snel ff op de site gekeken en het ziet er goed uit, vanavond snel even in de campinggids kijken.

Lara, Zuid Toscane is echt mooi. Onder Sienna (wat zelf ook een superstad is).
Volterra, Montepulciano (lekker wijn proeven) en nog meer... maar dat moet ik even opzoeken. Wat ga jij daar doen: hotel, app of camping? Wij proberen een beetje af te wisselen. Agriturisimo (B&B) lijkt me ook heel gaaf.

Ik ga het boek een huis in Toscane zeker aanschaffen om in de stemming te komen.

Leuk om zo een beetje over de vakantie te zwijmelen, zijn m'n gedachten een beetje weg bij alles wat met zwanger worden te maken heeft. Ik word wel eens gek van mezelf, dan kan ik aan niets anders meer denken. Hebben jullie dat ook??

Nou ik ga nog even aan de slag (zit nog op mijn werk).

Ciao!
Anne

Ciao Anne!

Ja Italy is bellisimo!
Wij gaan dit jaar dan wel naar Griekenland, maarrrr in Corfustad is ook veel oude Italiaanse (!) historische cultuur te snuiven!
Perfecte mix dus...zat vroeger ooit een Italiaanse kolonie nl.
Grappig dat je schrijft over Z. Toscane, wij waren daar ook en Volterra vond ik ook prachtig. Wij hadden ook wijn ingeslagen bij zo'n boertje! En olijfolie, honing en pasta gekocht bij een heel leuk agricultureadres aan de kust in Livorno. Nog interesse, dan zoek ik het op voor je.

Veel beter om ons op de vacantione te richten (ipv op zwanger worden)! Straks worden we hier nog van af gekickt ;)
Tot snel,
lfs. Suus

Ha die Suus en Anne,

zo'n vacantione hebben we wel verdiend toch? Ieke worde gekke van die pregnantione... Ja anne, dat heb ik ook. Nu al, want ik was net herstellende van curettage en kijkoperatie dus ging niet volledig voor het klussen. Dat gaf rust en nu het licht weer op groen staat, merk ik dat ik mezelf goed in de peiling hou of ik weer niet ga doordraaien.

Wij zijn nogal wisperturig als het om planning van onze vakantie gaat, maar het ziet er naar uit dat we naar Toscane gaan. Een andere optie is zuid-Spanje (rondtrekken met autotje).

Wij zoeken een paar dagen een leuk huisje in Toscane afgewisseld met B&B of hotel. Maar we hebben eigenlijk nog niets geregeld en eind augustus gaan we twee weken weg. Dat mooie huisje kunnen we dus wel shaken denk ik (te laat geregeld).

tot later,

Lara

Terug
Bovenaan