Suus en Mickey

Hoi hoi,bedankt voor jullie leuke welkomsberichtjes ,het is een beetje tegengegevallen maar ook wel weer leuk geweest,zijn 2 weken in Frankrijk geweest met veel wisselend weer,regen,zon,onweer enz.maargoed manlief is wel erg uitgerust zegt hij en we hebben wel leuke dingen gedaan en toch nog erg bruin geworden,zoonlief had een vriend mee en dat was ook erg leuk.Maargoed,ik zelf zit momenteel even in een dip,moet zo even naar mijn HA,ik weet niet precies waarom ik me zo voel,kheb het al een tijdje,heb het zwanger worden wel iets van me af kunnen zetten.

Ik verzamel alles van Snoopy,de wc ruimte is het museumpje zeg maar,vandaar dus de naam.
Mickey,ben erg blij voor je dat jullie er weer voor gaan,het zwanger worden en alle frustraties erbij werken vaak niet mee aan een relaxte relatie,bij ons is dat in ieder geval soms zo,veel sterkte meid en ik hoop dat alles goed blijft gaan en jullie snel zwanger mogen zijn.
Suus ook bedankt voor je berichtje,hoe gaat het nu verder met je(ivm zwangerschap ed)?

Veel liefs

Hee Snoopy,

Ik moet me ook altijd inhouden als ik bij H&M ben, daar hebben zoveel cuty things ervan...en het is ook nog ns heel goedkoop daar. Dus meestal zwicht ik wel;)

Met mij staat alles een beetje stil nu. We gaan op 24/8 op voor de intake voor IVF en hopen dit jaar dan toch eindelijk eens zwanger te mogen raken!
Ik herken dat dippiegevoel wel, ik zal ook wel aan vacantione toe zijn...
Knap dat je het van je af kunt zetten, wat zijn jouw geheimen hiervoor?!

lfs. Suus

Terug
Bovenaan