suus en momo

he suus en momo,

heb afspraak gemaakt met gyn, mag 2 augustus komen. hij was helaas nu op vakantie (ja, leuk voor hem natuurlijk).

ik ga m dan maar eens aan zijn witte jas trekken over iui!!
het duurt nog ff voordat het 2 aug is, maar ik laat jullie wel horen wat ie gemeld heeft!

voor alle meiden hier, succes allemaal volgens mij komen er weer flink wat nod's aan.....ikke tot de 21ste....nog een paar daagjes dus. ik hoop dat ik niet eens meer naar mijn gyn hoef :)!!

xx kimpansee

he suus, al wat wijzer geworden met acupunctuur en de andere manieren????

Hai Kim,

Mooi dat die afspraak staat!
Hopelijk kun je m afbellen maar zoniet dan kun je m aan een vragenvuur onderleggen!

Ik kan pas de 22 naar de acupuncturist, hopelijk prikken zn naalden niet al te pijnlijk...

Je leest het nog wel!
ga nu slapen,
lfs. Suus

He Kimpansee,

WAT GOED NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou ik hoop dat hij mee zal werken met de IUI net als mijn gyn dat deed...

Misschien helpt het ook als je de pijnen die je bij je ongi hebt erger te omschrijven, ziet hij het eerder als een spoed dat je zsm zwanger raakt.

Houd me op de hoogte!!!
En ik hoop ook dat je uiteindelijk niet naar de gyn hoeft te gaan...

succes..
liefs..
MoMo

he momo,

nou, die pijnen hoef ik niet erger te maken dan ze al zijn......ze zijn nl echt heel erg....nu al. het lijkt wel of alles van binnen ontstoken is ofzo!!

wordt snachts wakker van de pijn aan mijn baarmoeder....dat kan toch niet goed zijn.....

sex hebben is helemaal klote (sorry voor taalgebruik) de daad zelf gaat nog enigzins maar smorgens als ik opsta heb ik zoveel pijn....kweet me dan echt geen raad meer!!

over 5 dagen nod....we wachten het wel af al zie ik het somber in met dit soort pijnen!!

lief dat je hebt gereageerd en tot snel!!

is met "jullie" alles goed!!
binnenkort echo?? spannend!!!

xx kimpansee

Terug
Bovenaan