Suus lacht ook!

Pfew, ik zit met wallen tot op mijn knieen, maar ow wat heb ik genoten!!! Gisteren hebben we Saar naar opa en oma gebracht voor haar eerste nachtje logeren, zodat pa en ma weer eens ouderwets konden gaan stappen! Heerlijk!!!!! dEUS was geweldig en ik heb weer een biertje kunnen drinken. Geweldig om de security gasten raar te zien kijken bij het controleren van mijn tas met kolf hahaha! (Wel sonde om dan 200 cc in de plee te gooien maarja...) EN Saar heeft het geweldig gedaan!!!! Ze slaapt de laatste paar dagen gewoon 's nachts 6 uur! En we gaan zo langzaamaan naar 6 voedingen per dag. Zo fijn (ipv 8)!

Aanrader voor jullie allemaal wanneer de tijd rijp is: even weer lekker jezelf mogen zijn met je partner. Ik kan er weer tegenaan en heb super zin om dadelijk Saar op te halen en te knuffelen!

Hoop dat het bij jullie allemaal ook lekker gaat.

Dikke knuffel van Suus
 
Marieke lacht ook :)

En is jaloers op dat biertje, hahahahahaha! Geweldig dat je daar gewoon gekolfd hebt. Lachen zeg!

En straks weer heerlijk knuffelen met lieve Saar.
Geef haar maar een vette knuffel namens Jasmijn en mij!

Veel liefs, Marieke
 
Waaauuw wat heerlijk voor jou/jullie!! Heerlijk joh zo'n avondje uit!!:D

Wat fijn dat ze zo lekker slaapt 's nachts...hier gaat het ook heel goed..hihi elise slaapt van 23-7 uur..Dat is echt super lekker!! Inmiddels is ze morge 1 maand en was van de week in totaal al bijna 1 kilo aangekomen..heeft echt van die heerlijke babyvetjes!!

Geniet nog even lekker na van het avondje uit!

Liefs Liesbeth
 
Lekker hoor, avondje weg, maar het lijkt me ook raar haha! Ben benieuwd wanneer wij daar aan toe zijn.
Hoop dat Saar het logeren ook fijn vond ;-)

Liefs, Marieke
 
Ooooo vanacht van 23.15 (voeding) tot 07.30 geslapen! Lijkt wel of Saar logeren zo fijn vindt dat ze daarna nog beter slaapt ;-) Gelukkig heeft ze daar ook heerlijk geslapen dus het is geen inhaalslag ofzo.

Dus ik ben nu 'topfit' van happy vibes van het stappen en van het slapen!

Hopelijk ook voor jullie snel een avondje 'weer even jezelf zijn en even geen mama' in het verschiet!

x

 
Wat onzettend lekker voor jullie!! En wat goed ook dat jullie echt hebben kunnen genieten van jullie avondje samen en dat Saar het zo goed heeft gedaan.

Nu lekker nagenieten.

Dikke knuffel,
Arwen
 
Terug
Bovenaan