suus,lis en kimpansee

hey meiden bedankt voor jullie steunende reactie
ja ik ga zeker nog een afspraak maken eind van deze week
maar ik ben zo bang voor de pijn
ik was zo nerveus dat ik dichtklapte en ze dus moeilijk naar binnen kon gaan voor de echo
(van me baarmoeder)
dat deed zo een pijn
en toen ik thuis kwam bloede ik ook nog een beetje
dus deed ze het gewoon te ruw
ze stelde me niet op mijn gemak en zei alleen dat als het zo een pijn deed dat ik er dan maar heel goed over moest nadenken of ik wel verder wilde gaan met de onderzoeken.
zo is het dus gegaan bij de gynocoloog

Hoi Lydia,

Gggrrr om je boos over te maken dat die gyn je zo behandeld heeft!!
Vertel je volgende gyn. over deze nare ervaring en hopelijk wordt je dan een stuk beter begeleid. Ik hoop voor je dat dat je vertrouwen weer zal herstellen en je verder kunt met je kinderwens zonder dit soort onnodige geneuzel!

Go for it,grl.
Sterkte en laat even weten hoe het is gegaan.
gr. Suus

Jemig Lydia, wat een verhaal ! Het is toch niet normaal meer dat er in deze tijd nog zulke gyn. bestaan. Ik hoop echt dat je de moed vindt om toch weer te gaan en een nieuwe afspraak gaat maken hoor. Je hebt dikke pech gehad met zo'n stomme, ongevoelige gyn. Ze zijn echt niet allemaal zo hoor. Vertel van je 1e ervaring en vraag of ze voorzichtig willen zijn. Sterkte en zoals Suus ook zegt, ga ervoor !!

Liefs,
Luna

ik denk dat je ook een beetje pech hebt gehad, want nerveus zijn we toch allemaal! wat een naar mens! alsof je voor je lol gaat! ik hoop dat je t nog een keer kan proberen, echt, t kan ook heel anders! ik heb bijvoorbeeld ook wel ns een uitstrijkje door een assistente laten doen, maar omdat t bij mij heel snel bloed is dat best lastig. zij deed me dan ook heel veel pijn terwijl mijn ha dat wel gewoon kan ook al bloed het een beetje. veel sterkte! lis

Wat een belachelijk mens zeg, die gyn. van jou, slaat helemaal nergens op.
Ga je nu naar een andere? Geef gewoon aan dat je slechte ervaringen hebt, dat helpt vast.
Zelf ben ik ook altijd erg gespannen, zeker als ze met zo'n eendebek aankomen, brrrrrrr!
Bij de echo vond ik het wel meevallen.
Je kunt het beste proberen tegen te drukken, net of je moet plassen zeg maar, of..... hihi, als je sex hebt.
Scheelt echt hoor, vorige keer gleed het ding zo naar binnen.

Heel veel succes en sterkte,
liefs,
Joan

Ja ik heb er lang over na gedacht
en ik ga vrijdag bellen voor een nieuwe afspraak
ik hoop dat het beter gaat nu
maar nu ben ik voor dat ik er naar toe ga al bang
dat word nog wat
ik laat het jullie zeker weten
groetjes

Terug
Bovenaan