Suus, Lis

Hoi hier is ze dan nog even....Lill van Jill from the hill......
Ben vanmiddag naar het zh geweest en wat ik al vermoedde, ik heb m'n ei waarschijnlijk woensdag gehad(kon ze zien aan vocht in mijn buik, vocht wat uit de eiblaas stroomt als die springt), Inaderdaad Lis ik hoop dat het dit keer raak zal zijn we hebben echt heeeeeeel veel geklust... we waren toch onzeker over het feit dat ik mijn ei zo laat zou hebben... ben pas overtuigd als er feiten te zien zijn.. nou die waren er vandaag dus.

Donderdag 12 augustus moet ik voor de kijkoperatie... als ik nu weer ongi word. OHHHHH ik hoop zo dat we met z'n drieen terugkomen.. hoeft dat ook allemaal niet meer.

Suus ik heb echt alle antwoorden gekregen.. de cyste die in m'n buikhote zit, is absoluut niks om me druk over te maken, het kan zijn dat 'ie voor het trechtervormig gedeelte van de eileider zit, waardoor het eitje niet "opgezogen" kan worden door de eileider... Maar dat verwachten ze niet want hij is niet zo groot. Hoe dan ook halen ze hem weg, puur uit voorzorg. Dat m'n cyclus wat langer duurt dan normaal....daar moet ik voor bij Mother Nature zijn, want daar konden zij ook geen antwoord op geven, gebeurt wel vaker als ze de eerste cyclussen volgen schijnt 't, waaarschijnlijk toch een bepaalde spanning of stress wat je niet in de hand hebt...

Ik kom vanavond nog even langs hoor!!!!

Ga niet weg voordat ik jullie even gedag gezegt heb.

Knuffel Lill.

Oja vergeet ik nog te zeggen wanneer we terug zijn.....
We komen zondag 8 augustus terug, maar dat zal wel 's avonds zijn dus maandag de 9e ben ik weer van de partij... zijn jullie dan nog hier??? 'k geloof van wel he, even dan...

Hi Lill from the hill,

Fijn dat het goed is gegaan in het zh, dat je je geen zorgen hoeft te maken over die cyste én dat ze 'm op 12/8 al uit voorzorg weghalen! Ben je daar ook weer van verlost.

Nu eerst maar lekker 2 weekjes genieten en .... hopelijk dat de Italiaanse sferen je in een zwangere vrouw omtoveren!

Een hele fijne vacantione en we zullen je missen meis!

Misschien tot vanavond.
Veel liefs van Suus

Terug
Bovenaan