Suus, Mickey, enz enz enz

Hallo meiden!!

Wat een hoop berichtjes weer he! Ik kan het niet allemaal meer bijhouden hoor!
Hoe gaat ie met jullie? Ik weet natuurlijk dat Mick net terug is uit Rome en Suus in de weer is met IVF.
Ik heb dit weekend weer een superlompe typisch Inge stunt uitgehaald.
Ik heb mijn kleine teen gisteravond gebroken. Vanochtend even naar de eerste hulp geweest en nu zit in ingetaped te wezen. LOMPE TRU.....
Mooi handig nu mijn husband verzorging nodig heeft. Nou jaaaa gelukkig is hij al een stukje mobieler.
Pootje omhoog als het kan en tussendoor gewoon koken enz. Zit niets anders op.

Hebben jullie (of andere meiden) nog wat leuks/belangrijks/bijzonders/ te melden?

Doeg lieve meiden!!

Grube von Inge aus der Tiroler Stube!

Wat lees ik nou zitten jullie allebei nu in de kreukels??? Hoe gebeurde het? gestoten ofzo? Wat erg zeg net nu wanneer je het niet kan gebruiken....

Ik hoop dat je wel genoeg rust zodat je snel weer alles normaal kan doen.

Beterschap en liefs,
Claudy-

Hee Claudy!

Jaaaaaaaaaa dom he! Gewoon tegen een losliggende plint geknald in mijn haast.
Het komt inderdaad niet zo best uit en ik heb niet veel gelegenheid om mijn voet rust te geven maar het is niet anders. Het enige risico wat ik volgens de dokter loop is dat het wat langer duurt voordat het is genezen als ik nu niet volledige rust neem. Nou die hernia van mijn man is effe belangrijker hoor!Ik zie het allemaal wel!

Hoe is het met jou?????

Liefs Inge

Kom net boven in de studeerkamer, en wat lees ik nu heb je je teen gebroken, hoe krijg je dat nu weer voor elkaar!!!!!! Ben het met Lill eens er kan toch nog wel geklust worden gewoon je been omhoog hahahaha, sterkte en spreek je snel, ga snel slapen, moet vroeg op om die kleine meid naar school te brengen

lfs Mick

Inge, inge inge inge toch, wat is dat vervelend vooral nu je inderdaad voor je man moet zorgen....!
Hoe kom je erbij om je teen te breken.
Maar zoals de andere meiden ook al schrijven wel gewoon klussen welliswaar met gestuntel en waarschijnlijk veel gelach maar dat maakt het dan eens anders als anders hahahah. succes en beterschap ermee.

Liefs Molly.

Hee Inge,

Was hast du jetzt gemacht??! Deine kleine teentchen gebrochen?
Was du viel zu snell in die Tirolerstube an die arbeit!! Die ganze tag die pullen mit bier ja doch das muss auch immer schnell gehen oder die weisse kraag ist schon weg!! Ich verstehe das, ich bin auch ein brockenpilootje wie dir!! Und sie sagen: ein ungeluckje sitzt in ein kleines hucksjen, doch!!

Besserschaft damit!
tjussie, Suzie von W.

Terug
Bovenaan