Suus, Mickey, Lara, Cynthia, Floor, Lill enz enz enz

Hoi meiden!!

Hier weer eens een berichtje van mij!
Het is stil hier op het forum! Waar blijven jullie nu!!!!???????????

Hier weinig spannends te melden buiten het nieuws dat het UMC (voor degenen die het nog niet wisten) ons onder aan de ladder van wachten wil zetten omdat ik nu 1 keer zwanger ben geweest. We hebben nu 2 jaar gewacht. 2 keer de hele molen doorlopen van testen en zouden met IUI aan de gang gaan. (al in sept. eigenlijk). Maaar omdat ik zwanger ben geweest krijgen we minder punten en moeten we eigelijk een half jaar naar huis. Zo wordt je dus gestraft na een miskraam!
Gelukkig gaat de gyn. (na een vreselijke huilbui van mij) in het medisch overleg kijken of ze ons toch meteen mag helpen. Het is zooooo belachelijk. Het gaat gewoon met een puntenlijstje. Waar eerst bij 'hoe lang bezig om zwanger te raken' 2 jaar stond staat nu 0 jaar omdat ik in december een miskraam kreeg.

Hebben meer van jullie dit soort dingen meegemaakt?
xx inge

hoi Inge!

Sommige dingen begrijp je inderdaad niet.
Een vriendin van mij is nu ruim anderhalf jaar bezig. Ze heeft allerlei onderzoeken gehad en ze kunnen niets bij hun vinden, dus onbegrepen zwangerschap. Ze hebben nu gezegd dat ze nog maar een jaartje moeten proberen(ze hoopte op iui). Hier was ze ook zodanig overstuur van dat ze nu over 3 maanden terug mocht komen.
Een andere vriendin van mij werd pas na de 3e(!) miskraam doorgestuurd naar het ziekenhuis voor onderzoeken, inmiddels is ze nu wel 2,5 jaar bezig en 37 jaar..
Erg frustrerend allemaal!
Je moet echt voor je zelf opkomen anders kan je tot Sint Juttemut wachten.

succes!!
Marielle

Hoi meid,

Nou echt waar? Ja ik heb dus ook zoiets meegemaakt in het Anthonius ziekenhuis daar handteren ze 3 jaar en dan gooien ze het ongewenste kinderloosheid. Ik vind het belachelijk maar ja wat doe je eraan!
Maar bij jou vind ik het helemaal schande. Maar inderdaad dan gooien ze het op: je bent zwanger geweest, dus je kan zwanger worden ga nog maar eens een tijdje oefenen. Aan gevoelens of medische zaken word niet gedacht. Het is echt een grote kwestie qua geld volgens mij. K had wel gelijk geholpen geweest als ik maar een stuk ouder was. Je hebt immers als je 29 bent biologisch nog alle tijd om zwanger te worden. Maar ik wil NU al 3 jaar zwanger worden of ik nu 20 of 40 ben de wens is er nu. Maar daar word niet na gekeken. Zucht. Waarom wij vraag je je dat ook geregeld af? Maar goed we zijn hier om je op te peppen, en ik ben zo blij dat ik ook jou heb leren kennen.
Je moet dus maar denken er komt ook iets goeds uit mijn ellelange kinderwens.

Ik zit regelmatig mee te lezen, maar soms kapt mijn PC er ineens mee (nou ja de verbinding) toevallig gisteren had ik een enorm verhaal getikt. Over vanalles en nog wat. Ineens is het weg en ook niet meer terug te vinden, toen had ik dus niet zo'n zin om dit alles nog een keer te gaan intikken dus dacht ik laat maar weer. Maar misschien dat ik toch zo nog een verhaaltje schrijf ik zie wel..............

Nou meid, hopelijk gaan ze toch wat doen, een huilbui kan goed zijn voor het een of ander dat zie je. Nee vreselijk toch dat ze je zo 2 jaar willen afpakken wat denken ze wel. Houd voet bij stuk en hoop dat ze snel toch wat voor je kunnen betekenen. Ik heb het gevoel dat ik me ook heb laten wegsturen. Toen een second opinion aangevraagd maar ook zonder positief resultaat. Ik mag ergens deze zomer pas weer aanbellen.

Nou je weet me te vinden he! Mocht je nog wat kwijt willen!

Liefs,
Cynthia

heee Inge,

ik vind het echt NIET kunnen! Een keer zwanger worden en een miskraam wil toch niet zeggen dat je kinderwens in vervulling is gegaan? Ze zouden moeten kijken naar het eindresultaat en niet naar de mogelijke weg naar een mogelijk resultaat!

Pissig word ik hier van! Flink op je achterste benen gaan staan!

sterkte Lara

jemie inge, dat gaat echt helmaal nergens over! mocht het hier niert lukken neem dan contact op met een ander ziekenhuis, want dit is niet normaal. vecht ervoor. ik had mijn miskraam ook in maart en 5 mnd later wilde wij de onderzoeken doen, en deze aqrts had ook zo iets goed je hebt het bewezen, maar je bent wel bijna 2 jaar bezig dus lets start. Houd vol!liefs simone

He Ing,

Ik lees nog wel vaak mee hoor!! Maar het klopt ik ben er niet meer zo vaak. Heb je verhaal gelezen en ben het met Lara eens op je achterste benen gaan staan, belachelijk gewoon en opkomen voor je eigen belang!! P.s. Lara alles goed met jou?? Wanneer gaan we weer eens met z'n allen online????

Verder gaat het goed met mij, zit weer 1 dag voor mijn nod, en ga er gewoon weer vanuit dat ik ongi word. A.s. donderdag naar de gyn, krijgen we alle uitslagen binnen van de twee bloedtestjes, ik ben heel erg benieuwd in welk traject wij nu ondergebracht worden, wordt clomith of iui of ki of ivf ik hoor het allemaal wel. Hoop gewoon nog steeds dat ik op de natuurlijke manier zwanger zal worden!!!!

Alles gaat verder goed met mij, en met mijn mannetje en met ons kindje, ga haar zo weer ophalen van school.

Trek het je niet al te veel aan Ing, spreek je snel weer online of hier..

lfs Mick

Hoi lieve meiden!!
Ik voel me weer helemaal sterk hoor na jullie oppeppers!!! Ik ga inderdaad niet het kaas van mijn brood laten eten!!
Het probleem is alleen dat de gyn. ons wel begreep en haar best gaat doen maar dat ze het niet alleen beslist. We zijn dus afhankelijk van het fertilliteitsteam.

Cynthia! het is inderdaad erg fijn dat we elkaar hier gevonden hebben.
Ik heb de afgelopen 1,5 jaar erg veel steun gehad op het forum! Fijn dat jij er ook zo over denkt!

Mick, ik hoop dat ze een mooi actieplan voor jullie hebben gemaakt! Het kan zometeen ineens raak zijn! Heb je je daar al op ingesteld?! (hihi) Een collega van mij had dit ook. 1 behandeling en BINGO!

Ja meiden! wanneer gaan we weer een keer chatten??!! GEZELLIG!!!!!!

xx inge

hoi inge,
je wordt idd op de voet gevolgd.. wat belachelijk,zullen wel weer regeltjes zijn..al slaat het helemaal nergens op!
degene die dat verzonnen heeft is vast een man (sorry vd mannen die wel gevoel hebben) of een vrouw die het ene na het andere kind heeft gebaard of geen kinderen heeft!
en idd laat maar van je horen daar en wie weet heeft het invloed en anders ben je toch weer een stukje frustratie kwijt door het geuit te hebben!
succes en gr.

Terug
Bovenaan