suus(suno) /noah van harte gefeliciteerd!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
lang zal hij leven,
lang zal hij leven,
lang zal hij leven in de gloria
in de gloria, in de gloria!

hieperde piep hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lieve suus

van harte gefeliciteerd met je kleine (grote) man.
ik hoop dat jullie een fantastische dag hebben.
aan het weer zal het waarschijnlijk niet liggen :D
nou meid, geniet er van!!!

liefs, do

Lieve Do,

Heel erg bedanktvoor je felicitaties. Het was een geweldige dag en de kleine man is vreselijk verwend. Ik vond het best een beetje emotioneel hoor. Het cliche verhaal, maar het is zo snel gegaan.. Hij word zo snel groot.

Maar goed, het was een geweldige dag. We zaten in een prachtig versierde tuin, met prachtig weer, voor een prachtig mannetje!!!

Hoe is het met jouw?? Geniet je er weer van, dat je de zaterdag toch  maar lekker thuis bent? Hoe is het met de kleine meid? Hoe is haar ontwikkeling??
En jij, denk je ook een beetje aan jezelf? Ik doe me best en voel me echt super!!!

Bedankt  voor dit lieve berichtje.

Groetjes

Alsnog GEFELICITEERD!!!!!!
Sorry dat het een beetje mosterd na de maaltijd is, maar ik ben de laatste tijd niet zo actief op het forum geweest...... maar het is wel erg gemeend natuurlijk!!!

Liefs Trudi

quote: suno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-04-2009 20:15:27'));

Lieve Do,

Heel erg bedanktvoor je felicitaties. Het was een geweldige dag en de kleine man is vreselijk verwend. Ik vond het best een beetje emotioneel hoor. Het cliche verhaal, maar het is zo snel gegaan.. Hij word zo snel groot.

Maar goed, het was een geweldige dag. We zaten in een prachtig versierde tuin, met prachtig weer, voor een prachtig mannetje!!!

Hoe is het met jouw?? Geniet je er weer van, dat je de zaterdag toch  maar lekker thuis bent? Hoe is het met de kleine meid? Hoe is haar ontwikkeling??
En jij, denk je ook een beetje aan jezelf? Ik doe me best en voel me echt super!!!

Bedankt  voor dit lieve berichtje.

Groetjes

heyhey

ben blij dat jullie een geweldige dag hebben gehad :D
t is zooooo speciaal he. nu is hij opeens geen baby meer.
(maar toch blijft hij mama's kleine baby :D )
wil natuurlijk wel foto's zien he :p:p:p

hier gaat alles goed.
nathalia heeft gelukkig nog geen last gehad van haar prikjes.
ze wilt nog steeds niet los lopen, maar is er wel druk mee bezig.
met mezelf gaat ook alles goed.
vandaag weer lekker naar mn moeder toe.
daar blijven we eten en dan begi van de avond weer naar huis.

over 2,5 weken gaan we op vakantie.
heb er zoooooo veel zin in.
hopelijk is het dan mooi weer.
de afgelopen dagen hebben we zeker van het weer genoten.
lekker naar buiten geweest, wandelen en lekker buiten spelen met nathalia.
we hebben achter ons huis een voetbalveld, waar niemand speelt, dus gaan wi daar spelen. zo heeft nathalia een ontzettend grote tuin hahahaha

hoe gaat ht met noah zijn ontwikkeling?
en hoe voel jij je? trek je het nog een beetje met een dikke buik en noah??

nou meid, ik ga nog even snel verder kijken op het forum, en dan snel naar mn moeder toe.

liefs, do

Terug
Bovenaan