Suus

hoi Suus,

Ik las net je nerichtje bij lis.

Ik duim nog steeds voor je hoor!! Je hoeft in iedergeval geen cyclus over te slaan ivm overstimulatie!!

ben benieuwd naar de volgende fm. Succes !

Liefs Claudy

Hoi Claudy,

Thanks!
Ik hoop het niet nee dat ik een cyclus moet overslaan, eerst maar dinsdag even afwachten.

Ik ben voor jou ook heel blij met die eisprong joh! Raar he dat het voor zoveel anderen zo normaal is, terwijl het voor jou toch zo bijzonder is?
Maar dat geldt uberhaupt voor het ongewenst kinderloos zijn...

liefs, Suus

hoi Suus,

Ja het is allemaal zo vanzelfsprekend voor iedereen. Dus is het voor ons bijzonder, eigenlijk raar. Had me nooit voorgesteld dat het zo zou lopen.
Maar ja niets aan te doen, gewoon doorgaan.

Had vandaag ff een dipje. Zat weer op zwanger worden forum te lezen. Echt niet goed voor me. Raak gelijk weer gefrustreerd door die snelle meiden. Zag net groen van jaloezie maar zij kunnen er ook niets aan doen....

Ik heb iets nieuws nodig waar ik me mee bezig ga houden. Anders wordt ik langzaam gek. Ga in ieder geval morgen weer sporten na 2 maanden.

nog ideetjes???

Zal aan je denken dinsdag.

Liefs Claudy

Hee lieve Claudy!

Ik herken het meid, ik heb ook regelmatig afleiding nodig om m'n focus ook op andere dingen te richten.

Ik heb wel wat ideetjes:
Wat bij mij altijd helpt is mijn dvd van Amélie op te zetten, zo'n supervrolijke film, ken je 'm al?
Maar sporten is een goeie, ik ga ook volgende week weer eens het park in om te hardlopen, die bikini moet wel weer passen straks he?!
Ga je nog op vakantie?

liefs, Suus

Ha die Suus,

Die film heb ik nog niet gezien. ben wel een filmfreak heb vorige week troy gezien en vrijdag harry potter. Ik ga hem denk ik wel huren, heb vaker goede dingen over Amelie gehoord.

Ja weer strak in je bikini hahahaha.

We gaan met zijn 5en naar Egypte een 15 daagse rondreis. Daar wilde ik altijd al heen en wil dat doen voor ik zwanger raak (als dat gaat gebeuren). Met een kleine zou ik daar nooit heengaan. We vertrekken de 17e, dan moet ik jullie zolang missen boehoehoe.
Maar de tijd zal vast voorbij vliegen dan.

Gaan jullie nog weg?

Liefs Claudy

Hee Claudy,

Jaa, Amélie is echt superleuk, geen doorsnee snelle film maar eerder een cultfilm die je hart verovert. Wel een hele snelle film hoor, want 't is een Franse! Luister ook naar de prachtige filmmuziek.

Dom van mij, je had al gezegd dat jullie naar Egypte gaan, gezellig hoor met z'n vijfjes! Da's donderdag over een week al! Super! Moeten we je wel lang missen inderdaad...wie weet heerst hier dan het pregnancyvirus al wel en besmetten we jou (of jij ons!) als je terug komt...:)

Wij gaan eind aug. (nog 3 maanden, beh) naar Corfu met 2 vriendenstellen.
We kennen Griekenland nog helemaal niet en zo met z'n allen lijkt me supergaaf!

liefs, Suus

hey suus,

ja ik ga deze week nog kijken. Frans!!!! dat is zeker snel. heb het zes jaar gehad dus ik ga kijken of ik het nog kan.

Ik vang het virus wel en neem ik het mee terug om ons allemaal hier te besmetten. Echt leuk met z'n alle naar het volgende forum!

Ken griekenland ook nog niet, maar volgend jaar gaan we waarschijnlijk daar eilandhoppen. Hou erg veel van romeinse en faraonische culturen.

Als ik een internet cafe tegen kom zal ik ff kijkje komen nemen.

liefs Claudy

Terug
Bovenaan