suus

hoi suus
bedankt voor je lieve reactie
ik zit hier wel een tijdje al, maar lees ook vaak wat mee
ik wil ook niet teveel hier zijn omdat ik het wat van me af probeer te zetten.
ondanks dat ik wel veel steun vind hier in ieder zijn verhaal. omdat het zo ontzettend herkenbaar is allemaal.
ik vind het wel fijn om dingen die bij ons veranderen of die bij ons spelen te vermelden hier, omdat je wel tips en reacties kunt krijgen waar je vaak wel wat aan hebt.
en dat geeft toch wel een steuntje in de rug vind ik.
hoe ver zijn jullie dan, en hoelang zijn jullie al bezig??
ik laat morgen wel weten hoe het is gegaan bij de gynaecoloog.
ik ben echt zenuwachtig aan het worden nou hoor. pffffff
ik hoop dat alles goed is
liefs sandra

Hoi Sandra,

You're welcome! Grappig dat je nu als 'meelezer' toch ook een keertje iets over jezelf schrijft! Ik begrijp ook wat je bedoelt, ik heb ook een half jaar niet op dit forum gezeten omdat ik bezig was met 'het grote loslaten' en omdat het, ondanks alle steun en herkenning ook kleingeestig kan werken, het gaat hier steeds maar over één onderwerp: je kinderwens. Toch voelde het voor mij ook weer heel fijn om terug te zijn en lief en leed te delen met lotgenootjes. Je krijgt hier zoveel begrip!!

Bij ons is, na een miskraam (11 wkn), niets gevonden uit de onderzoeken. Wij behoren bij de 10% groep waarbij geen oorzaak maar ook geen reden bekend is waarom we niet zwanger raken, zgn. 'onbegrepen onvruchtbaar'. We zijn nu 3 jaar bezig en zijn nu inmiddels bij de 9e behandeling aangekomen. Morgen ga ik weer naar de gyn. voor de follikel (=eitjes) meting na de 3e IUI (met hormooninjecties)behandeling. Nu maar hopen dat ik door de hormonen 2 of 3 follikeltjes heb!
Daarna wordt ik geïnsemineerd en breken er weer twee spannende weken aan, hopelijk lukt het nu!
Vanwege het feit dat ik ook al 34 ben, hebben we besloten hierna over te gaan op IVF, maar dat is ondanks het hogere slagingspercentage (20-30%) ook zwaarder.

Waar jij nu zit is zeker heel spannend, maar blijf positief meid.
Je staat nog aan het begin en het kan nog alle kanten (hopelijk snel de goeie!) op gaan!
Hopelijk heb je een fijne gyn. morgen die je wat gerust kan stellen en hopelijk gaat je man ook mee.

We spreken elkaar morgen!
Suc6!
lfs. Suus

Terug
Bovenaan