Suus!

He, Suus,
Sorry dat ik pas zo laat reageer op je verhaal, maar erg drukke dagen achter de boeg dus niet op t forum geweest, maar zeer zeker aan je gedacht en ook hele warme stralen gestuurd, je weet nooit misschien heeft t toch geholpen!!!!Ik hoop t zo! Wat een kl"te zooi zeg, hoe kunnen ze dat zo fout berekenen dat je te laat bent en je ei-sprong al hebt gehad, je kan beter dan te vroeg zijn en nog een keer moeten dan op deze manier, maar goed, je gaat mooi voor de volg keer en misschien is het helemaal niet nodig en is t toch RAAK.Maar t is en blijft toch jammer.
Hopelijk kun je nog wel positief zijn en als ik zo terug lees lukt je dat best.
Spreek je snel!!
Groetjes Pluk

Hee Pluk,

You're back! Geeft niets hoor, alles gaat hier ook zo snel! Ik heb je straaltje desalnietteplus zeker gevoeld! Ik ben al over de ergste dip heen, we zien wel. Ik sta er daardoor misschien wel net zo relaxed in als jij! Heb je dat nu nog steeds, by the way, I hope so!

Wat wel grappig is dat we beiden op het punt staan om weer een stapje verder te gaan in dit malle medische circus; jij gaat van KI naar IUI en ik ga van IUI naar IVF. Dus als je vragen hebt, stel ze gerust.

Jouw nod is di/wo, gelijk met Lara.
Ookal geloof je er zelf niet helemaal in, ik zal voor je duimen hoor!
Een gelukje zit maar in een klein hoekje in je baarmoeder, meid! Je weet het niet!

Slaap lekker,
liefs van Suus

Terug
Bovenaan