suus

he suus, jij ook hier, hoe was je feestje? ik heb wel gelezen dat je t ging doen, maar niet hoe t was. is misschien bij eenreactie ter sprake gekomen. da;s altijd ingewikkeld.

ben jij al weer aan t klussen? ik ben de timing kwijt!!!!! weet je wat, ik kopier deze en zet m ook algemeen, kan mij t schelen, drie achter elkaar!!!!!
groetjes lis

Hee bizzy Lizzy!

Gezellig je bent er ook weer!
Zoef zoef 3 berichten dat doet maar :)

Ons feesie was errug geslaagd! Ik had een hele (al zeg ik het zelf) gave witte linnen soulbroek gekocht met een superhip turqoise bolerootje met wijde mouwen dus voelde me n echte soulbabe!
Veel gezelligheid en drankjes, vuurtje in de tuin etc. voor herhaling vatbaar.

Cyclustechnisch zit ik ergens een week voor mn ongi maar het speelt niet echt bij mij. Ga er nl. niet vanuit dat het zonder behandelingen ooit lukken zal!
Heb wel 22/7 een intake bij een accupunturist die ervaring heeft met onbegrepen vruchtbaarheidsproblems dus misschien helpt hij me verder.

Wat lees ik? Heb je weer ouderwets gevanjanterkanterd?!!! Heerlijk meid, en dan vanaf wo. weer voor het goeie doel! Here comes klussie Lizzie, hihi!
Kun je idd met Kim samen de stress aangaan, beat 'm grls. Laat Mother Nature een poepie ruiken!

lfs. Suus

super zeg, zon feestje. dit jaar hebben wij t niet gedaan, maar de zomer is nog niet voorbij, wie weet.

ik kan me voorstellen dat je na zo'n tijd het idee hebt dat t niet lukt zonder behandeling. t is misschien ook wel rustiger voor je. elke maand die stress zo lang achter elkaar...en toch hoop ik dat de behandeling misschien niet nodig is en er een wondertje gebeurt. je weet t ten slotte niet zeker! maar ik wil je niet weer in de nod-spanning helpen hoor!
Grappig, ik heb ook wel ns aan een acupuncturist gedacht... hoe wist je er een te vinden die hier ervaring mee heeft? ik ben benieuwd hoe t is, hou je me op de hoogte? ik hoop dat je er iets aan hebt (of er een goed gevoel van krijgt)
ik heb erg gegniffeld om jouw ' gevanjanterkanterd' (beetje geluidloos want manlief zit hier ook en die vindt t al zo mutsig zo'n forum...) hopelijk hebben we morgen ook nog wat janterkant-energie...
tot schrijfs, lis

Hoi Lis,

Misschien een ideetje voor jullie om ook een feesie te geven! Altijd leuk!!

Ach ja ooit zal het bij ons wel een x lukken, ben nog wel optimistisch hoor!
Alleen een beetje moe van het wachten, maar ik ken veel goede resultaten van IVF, waarbij het de 1e x raak is dus daar hopen we dan maar hevig op.
Die accupunturist heb ik opgesnord op het web, als je ook eens wilt kijken, kijk dan op www.reinders.alles.nl
Mij sprak het wel aan en baat het niet dan schaadt het niet is mijn ervaring.
Ga nu effe an t werk.
Tot snel, lfs Suus

Terug
Bovenaan