Suus

Hallo Suus,
heb ik het bij het rechte eind als ik jou moet bedanken voor de tip over dit forum? Jij zit duidelijk al in een ver gevorderder stadium dan ik, maar ik ben wel heel blij dat het balletje nu toch is gaan rollen, en dat we onder medische controle staan. Ik kan nog niet spreken over medische begeleiding want zolang ze nog niets tastbaars hebben ontdekt valt er ook weinig te begeleiden natuurlijk... Aaanstaande donderdag gaan we weer naar het zh het dan zullen we waarschijnlijk te horen krijgen wat de volgende controles in gaan houden. Dit wordt de tweede yclus die ze bij mij gaan volgen want het zaad van mijn man vertoonde geen byzondere afwijkingen. Tot nu toe is er dus nog niets gevonden en ik vind het wel een hele spannende periode. Over twee weken gaan we lekker op vakantie. Ik ben nu op dag5 van mn cyclus dus zullen ze nog wel kunnen zien wanneer ik mn ei kan verwachten.. progrestoron zal er misschien niet meer inzitten omdat we dan al weg zijn, maar op vakantie zullen we wel weer zien of ik toch weer ongi zal worden.. ik laat het maar even op me afkomen. Voor alsnog staaat er een periode van klussen en ontspannen voor de deur, dus dat is het beste medicijn om met dit euvel om te gaan niet dan? Hoop snel wat van je te lezen.
Liefs Lill.

Ha die Lill,

Kweet niet of je mij moet bedanken hoor! Soms stuur ik meiden wel door dat wel. Ik werd er zelf door Luna op geattendeerd en die is nu zwanger, dus hopelijk werkt dat mij ook zo, haha

Spannend voor jullie om morgen meer te horen! Kun je meteen zien wanneer je je ei kunt verwachten en gericht klussen daarna! Wie weet kom je wel zwanger terug van vakantie! Zou geweldig zijn!! Op zich best 'n redelijke kans want dan ben je echt ontspannen en in een andere omgeving hebben wij altijd meer zin.

Waar gaat de reis naar toe? Gaan jullie kamperen of pakken jullie B&B of hotel?
Wij gaan eind aug. met 2 vriendenstellen naar Corfu, lijkt me super!! Ben nog nooit in Greece geweest dus ik denk dat ik verliefd ga worden...

Veel suc6 morgen en laat effe weten hoe het ging.
liefs, Suus

Terug
Bovenaan