Suus

Hee die Suus,
Jij bent hier ook nogal eens te vinden he! Dit weekend niet echt de kans gehad om de laptop in te pikken maar de schade ga ik nu even inhalen!
Inderdaad heel fijn dat het weekend druk gaat worden. We hebben er geen hekel aan hoor!!! vanjanterkanteren... jeetje moeite om het uit te spreken wel een leuke manier om het een beetje degelijk te kunnen brengen. Heel veel liefs en tot snel.Lill.

Ha die Lill,

Ja ik ben best vaak, iets te! Almost an addict zal ik maar zeggen...

Leuk om te lezen dat je met Claudine zo op 1 lijn zit, altijd grappig om te zien hoe de contacten elkaar liggen en wie wel/niet met wie schrijft.

Wij zijn er ook niet vies van nee, maar zonder druk op de ketel is het toch vaak veel ontspannender toch?!

Ik zit nu 1 dag voor m'n ongi dus klustechnisch is het heel relaxed voor mij...en voor jullie dus a.s. weekend.
Ik ben altijd blij als het bij mij in het weekend valt, want door de week slaapt manlief al als ie het woorde bed hoort, ehum.

Nou die rode ridders mogen van mij binnenkomen. Ken je dat gevoel dat je weet dat je ongi moet komen en dan niet komt. Je wilt je niet beet laten nemen door je lijf en toch trap je er elke keer weer in....#@$%#$^&*

Tot laterrrr,
lfs. Suus

Terug
Bovenaan