Suus

Heee die Suus,

al 22:00 uur geweest maar ze is er toch nog! Fijn dat je toch zo snel reageerd. m'n mannetje heeft de laptop niet nodig dus staat ie stand by voor mij om te zien of er nog nieuws is. Watis internet toch een machtig mooi medium, er gaat een wereld voor me open en een boel "vriendinnen" erbij om ziel en zaligheid me te delen.

Ben inderdaad verslaafd, moet gewoon even kijken voor het slapen gaan. Niet altijd zin meer om een heel verhaal te tikken maar vandaag ben ik FIT!!

Ik maak maar steeds een nieuw bericht an omdat ik nog moeite heb om alle reacties bij te houden, dat komt denk ik ook omdat alle namen nog zo nieuw zijn en ik niet elke dag de kans heb om te kijkeken en als je een dag gemist hebt is er hier weer zoveel gebeurt! Straks lekker slapen en tot snel.
Heel veel liefs Lill.

Jaa ik ben er ook nog even. Heerlijk is dat he dat je zoveel herkenning krijgt en dat terwijl je hier nog maar heel kort bent!

Ik las dat je het boek van Mariel Croon had aanbevolen, ga ik ook eens bekijken. Ik heb voor jou ook nog een tip, het boek "Eisprong" van Judith Uyterlinde. In een ruk uitgelezen. Kijk eens op eisprong.com.

Slaap lekker, ik ga nu ook in horizontale houding.
lfs. Suus

Thanks voor de tip.. ga gelijk even kijken en dan ook naar bed.
Tot van de week dan maar....
Slaap lekker en laat die rode duivels maar even begaan.. Volgende ronde nieuwe kans.
Liefs Lill.

Terug
Bovenaan