Suus

Hoi lieve Suus,

Gek he... Ik snap echt niks meer van mijn eigen lijf, dit wordt de langste cyclus die ik ooit heb gehad sinds ik met de pil gestopt ben. Vrijdag weer terug.. ben wel blij dat het nog kan voor we naar BELLA ITALIA vertrekken. Kunnen ze alleen volgende week geen bloed meer prikken om bevestigd te ktijgen dat er idd een ei is geweest.

Ik heb ook een cyste in mijn buikholte en die gaan ze ook gelijk weghalen als ze die kijkoperatie gaan doen. Ik heb gelezen in mijn "zwangerschapsbijbel" van Mariel Croon dat een cyste soms voor onvruchtbaarheid kan zorgen, maar hij zit bij mij niet in mijn eierstok, maar in mijn buikholte, zou het kwaad kunnen denk je (vergeten te vragen).

Heb jij dat boek nou nog gekocht?

Leuk om te zien dat je er ook weer bent vandaag! Tot laterrrr...

Veel liefs Lill.

Hoi Jill,

Ben er weer! Had me voorgenomen om wat te minderen met het forum, liep een beetje uit de hand, haha. Heb ook niet veel te melden dus....

Meid, begrijp wat je bedoelt. Mother Nature laat zich weer eens van een van haar mindere kanten zien...
Helaas weet ik niets over cyctes dus daarop kan je geen antwoord geven.
naar he die onzekerheid. Laat je niet gek maken!

Jullie hebben een heerlijke vacantione in het vooruitzicht denk daar liever aan!! Heb je je koffertje al gepakt?!

Lfs, Suus

Terug
Bovenaan