suus

Ha die Suus,

Ik kan jouw berichtje niet lezen BALEN.
er staat dat ik mijn browser met "refreshen" of zo iets... Nou ben ik nog niet zo thuis met de laptop en ik ben bang dat ik iets niet goed doe! Weet iemand raad???
Liefs Lill.

VERHIP!! Nou deed 'ie het ineens wel...
Als je 'n addicted forumbezoekster bent, ga je toch niet rustiger aan doen Joh!!! Ik vind het in ieder geval wel gezellig als ik je weer zie langskomen hoor! Zie je!!!
Liefs Lill...

Hee Lill,

Over addicts gesproken!!

Ik heb het boek nog niet gezien, nee. Lara en ik hadden zoiets van wat staat erin dat wij nog niet weten hahaha alsof wij de gyn. zelf zijn, haha
Maarja ik zal gauw wel ns kijken, heb eerlijk gezegd ook niet zoveel zin in nog een boek in mn kast hierover. Heb er al zoveel! Maar je bent wel enthousiast dus ik check het gauw wel effe.

Gaat ie al weer een beetje? Heb je Chianti al op huiskamertemperatuur? En hoe is het met Jack? Gaat ie er ook weer voor a.s. weekend daar op de hill? hihihi

lfs. Suus

INDERDAAD, ik ben ook niet meer weg te slaan hier! Jack??? MIJN BEER zul je bedoelen!! ja die ziet het ook niet als straf hoor.. gisteren middag sleept 'ie me echt mee naar boven of even te "vanjantekanteren" (zal dat woord nooit meer vergeten) Maaaaaaar 't is nog altijd tof om zo intens naast elkaar te liggen, juist op de meest onverwachte momenten..

Eerste wijntje is al genuttigd bij het eten en ga er dadelijk lekker nog een inschenken,... doe je mee? kunnen we toasten op:- een heerlijke vakantie,
- een laat ei (idd slome)
- en dat ik blij ben dat ik je heb leren "kennen". SEE YOU KISS LILL ***

Terug
Bovenaan