suus

ha die Suus,
Ik heb eigenlijk geen zin om te schrijven, maar kon het niet nalaten om jou even heel veel succes te wensen voor morgenavond. Ik weet niet of je er morgen overdag zult zijn vandaar.
Heel veel liefs, Lill.

Hee die Lill, bella bellisimo!

Ik herken het, ben ook vanavond niet in een schrijfbui, maar toch effe een kortje dan omdat ik het zo lief van je vind! Ik ben wel heeeel nieuwsgierig, weet dat hier ook een hele goed aangeschreven Chinese acupuncturist is en daar heb ik vandaag effe snel op de site gekeken. Die man heeft een wachtlijst van 1 a 2 maanden! En ook hij heeft goede resultaten geboekt bij zwangerschapswensen. Grappig is ook dat er in zijn wachtkamer allemaal mensen lopen/zitten met naalden in zich! Allemaal speldekussentjes lijkt me bizar om te zien. Heb het gehoord en gelezen op zijn site. Het triggert me op de een of andere manier. Ik laat het je wel weten!

Hoe is het met you?
Heb je je koffer al gepakt voor bellisimo Italy? Tuti bene!

Ciao,
lfs., Suus

Nee koffer nog niet gepakt, ik ben daar altijd heeeeeel nuchter onder. Dag van te voren. Alles is overal te koop.
Ik wil altijd wel mijn huisje aan kant hebben, was schoon, bed verschonen enz. ik vind het heerlijk om weg te gaan maar ben ook weer heel blij als ik weer thuis ben.
Mis mijn hond ook verschrikkelijk!!
Zie ik je morgen nog hier???

Dat is ook zo. Ik ben altijd wel van de voorpret, met kleine prullaria voor mezelf en alles beetje klaarleggen. Ik ontdek nl vaak achteraf de geschikte kleren in mn kast als ik weer thuis ben ehum... vandaar dat ik het maar klaar leg, erg he.
Maar je huis aan kant en idd een schoon bed is errug belangrijk!!

Ik ben best jaloers joh jullie gaan dit weekend al!!! Wil ook mee.
Wij moeten nog een hele maand wachten
:(

Ik ben er morgen misschien wel even (onder werktijd foei), jij ook?
Wat voor een hond heb je en hoe heet ie? Ik lees het morgen ok

Morgen wordt het mooi weer, lekker zomerkleren uit de kast!

Ga nu lekker slapen,
jij ook vast trusten.
lfs. Suus

Terug
Bovenaan