Heee Lill!
Ben er weer, was idd heel moe na de acu van gisteren! Huh hij zou me toch energie géven??! Nee we waren vrij laat terug en ben toen mn bedje ingedoken. Om daarna te ontwaken uit een heerlijke diepe slaap! Tjee die acu was voor mij/ons een bi ervaring zeg! Heb er wel een goed gevoel over moet ik zeggen. Hij geeft geen garanties mbt onze wens (had ik ook niet verwacht), maar helpt wel bij het opheffen van blokkades zodat de condities maximaal gunstig worden voor openstelling om zwanger te raken. Ik moet het natuurlijk wel zelf doen! Hij heeft wel goede resultaten hiermee geboekt.
Maar of het dan aan de acu lag of gewoon mazzel dat het toch lukte kan hij ook niet zeggen (is nuchter persoon), maar het kan voor mijn gevoel alleen maar bijdragen.
Na een vragenvuur bekeek hij mn tong (kreeg bijna de slappe lach van dat uitsteken!), daarna kreeg ik 2 naaldjes in mn voeten en eentje in mn kuit (geen pijn). Hij voelde ook steeds mn pols. Ik ga het vandaag allemaal opzoeken in mn grote boek.
Volgende wk moet ik terug komen.
Maar jij! Jij mag zo naar het zh en daarna welverdiend op vakantie!
Ik ga even gauw je bovenste berichtje lezen want moet om 1100 bij de kapper zijn!
lfs. Suus