Suus

Hoi Suus,

Het gaat nu toch wel opschieten voor je, dat IVF intake gesprek. Ik heb hem vorige week gehad. Maandag heb ik de laatste IUI gehad. Wanneer deze weer mislukt kan ik direct aan de IVF medicatie beginnen. Natuurlijk hoop ik dat het niet zo ver komt, maar het was toch een hele opluchting dat ik zo snel kon beginnen. We (mijn man en ik) moesten eerst bloedscreening doen. Dat is afgelopen maandag ook gebeurd. Verder zijn we naar het andere ziekenhuis gegaan om ons in te schrijven en om een status te laten maken. Het kan maar vast gebeurt zijn.
De IUI was deze keer best gevoelig en ook had ik voor het eerst bloedverlies, Misschien wel een goed voorteken.
Nou meis, ik hoor je nog wel.

Lfs
Mariska V

Hoi Mariska V en Suusje.

Ik breek hier ffe in hoor.

Ja Suusje jou gesprek komt wel ineens heeel dicht bij. Fijn joh. Van mij mag het snel een paar maanden verder zijn hoor, zijn zijn we allemaal de moeilijke periode weer voorbij.

Ik heb 3 september prikinstructies, en de vervolg uitleg van de ivf. En dan jaaaaaaa
6 september de microgynon 30 en dan gaat het feest echt beginnen.

Ik heb me nu al voorgenomen dat ik mijn leven niet stil laat staan tijdens de ivf behandeling en dat ik het gewoon erbij ga doen. Ik heb het gevoel dat een ivf behandeling je hele leven op zijn kop zet. (Maakt niet uit! Is voor een geweldig goed doel hoor..) En hopelijk is het maar even en eenmalig!
Maar ik wil het allemaal wat lichter opvatten.
Of me dat gaat lukken is ten tweede maar ik ga er zeker mijn best voor doen.

Mariska V ik hoop echt voor je dat een ivf niet nodig is hoor, en dat je na deze iui poging lekker zwanger bent, maar mocht het onverhoopt toch zover komen dat je aan de ivf poging gaat beginnen dan moet je weten dat ik en Suus in hetzelfde schuitje zitten en dat we elkaar altijd kunnen steunen in de moeilijke tijden.
Ik ga voor je duimen dat het ditmaal “raak ”is.

Veel liefs Ang.

Hoi meiden,

De datum 24 aug. komt langzaamaan dichter bij.... fijn Mariska dat je al bent begonnen en ons kunt vertellen hoe en wat jouw ervaringen zijn! En dat je meteen na je IUI mag beginnen is ook super zeg! Was je IUI gevoelig bij de zaadinjectie? En had je daarbij dat bloedverlies? Hoeveel follikeltjes had je? Ik hoop zo voor je dat deze alsnog aanslaat meid!
Hou je ons op de hoogte?!

Hee Angje,
Ook weer hier! Hoestie?
Voor jou is het 'IVF-feest' over een maandje dus al begonnen!

Ik begrijp je instelling, je wilt ook niet dat het heel erg je leven gaat beheersen... Maar ik denk dat je het ook niet te licht moet opvatten!
Het is wel een behoorlijke 'operatie', een heel gebeuren en kan best een stevige impact op je hebben. Maar idd wat je zegt hopelijk is het eenmalig.

Ik sta er nu met nogal mixed emotions in omdat er plotseling ook op banengebied eea speelt bij mij.
Mijn contract houdt nl. op per 31/12 en ik wil ook graag een leuke niewe job vinden. DILEMMA!
Ik heb me voorgenomen het maar te nemen zoals het komt. Come cie come ca.
Mijn wens is heel sterk en mijn 1e ambitie is moeder worden, dus als het niet lukt met de new job, jammer dan.
Ik kan het toch niet beinvloeden en wie weet is een nieuwe baan ook wel mijn redding en wordt ik alsnog ineens zwanger. Maar dat hoop ik natuurlijk ook heeel erg voor jullie en iedereen hier, want het virus is erg afwezig he!
Misschien te heet om te bumsen, hihi

Tot gauw!
lfs. Suus

Terug
Bovenaan