Suus

Hey Suus,

De zaadinjectie was niet gevoelig (zelfs geen klein krampje), maar het inbrengen van de eendebek wel. Dat was ook het moment dat ik wat bloedverlies had. Ze hebben dat met een wattenstokje weggehaald en toen geinsemineerd.
Vrijdag had ik de fm en toen had ik links (die draait echt overuren, vorige maand ook al links) een follikel van 22 mm en een follikel van 17 mm.

Dus afwachten maar weer.

Ik kan me trouwens jouw dillema best voorstellen. Heb eigenlijk hetzelfde. Zou best ander werk willen gaan doen. Maar als ze van het ziekenhuis weten, zal het wel niet zo gauw lukken. Ach komt tijd, komt raad, toch.

Lfs. Mariska V

Hoi Maris,

Oja die nare eendebek! Heb ik ook wel ns mijn tandjes bij op elkaar moeten zetten! Mooie follikels zeg!!

Ik moest altijd hard werken aan de groei van mijn follikels. En aan de laatste IUI heb ik geen goede herinneringen... had ik extra bijgespoten voor de groei had de gyn. een stomme inschattingsfout gemaakt: ik had mn eisprong al gehad. Maarja da's nu achter mijn ruggetje.

Spannend voor jou meid, wanneer heb je je NOD? Ik duim heel hard dat het nu lukt meissie!!
Je bent een nuchtere meid, dat bewonder ik aan je hoor!

Tot snel,
lfs. Suus

Hoi Suus,

De gyn zei ook dat ik vrij grote follikels ontwikkel. Niet dat dat tot nu toe me iets gebracht heeft, maar toch goed om te weten. Wat kl*te dat je bij de vorige IUI al je eisprong gehad had. Lekkere fout zeg. Maar ja zoals je al zei dat is achter je ruggetje.

Mijn NOD?? Ik tel maar 14 dagen op bij maandag dus dat zou 16 augustus moeten zijn.

Lfs Suus

Hoi Mariska,

las ergens dat jij dus ook je laatste IUI hebt gehad, nou ik heb deze dus in september. Maar mag ik vragen wat de rede bij jouw is dat jullie IUI doen ? Bij mij vijandig slijm en bij mij hebben het 2 verschillende gyn. gedaan en bij de ene had ik enorm bloedverlies en bij de ander niet dus de een is wat ruwer dan de andere, maar vond het verder nooit pijnlijk ofzo..
Hoe oud ben jij als ik vragen mag ?

Nou meid toi toi toi ik hoop voor je dat het raak is joh...

ciao liefs Kyra

Terug
Bovenaan