Suus

Hoi Suus,

Er was dus deze maand een IVF stop. Lekker hadden ze me niet gezegd. Dus toen ik ongi (in het weekend) werd gelijk met medicatie begonnen en maandags bellen. Toen kreeg ik dit dus te horen en kon gelijk weer stoppen. Super balen. Maar goed dat is nu eenmaal gebeurd. Als het goed is kan bij de volgende ongi wel plaatsvinden dus daar is het wachten op. Als ik het al voel ga ik alvast checken hoor of het door gaat.

Ik las ook het verhaal van je intake. Zag ook het commentaar van de gyn: Dan wordt het een augustus baby. Erg voorbarig van hem vind ik dan dus bij deze een MEGA WAARSCHUWING: Laat je niet te veel meeslepen met dit commentaar. Een kennis van mij heeft net 1 poging gedaan. Veel problemen overstimulatie en zo. Toen zei de gyn ooh dan is de kans veel groter dat het aanslaat. Dat is vaker bij overstimulatie. NIET DUS. het is mislukt en ze zit aardig in de put. Je moet in je achterhoofd houden, meis (en dat doe ik ook) dat IVF nog altijd geen garantie op een baby is.

Je weet dat ik je het ontzettend gun he, en het voorgaande is dan ook alleen maar bedoeld om je te waarschuwen. Anders val je in een groot gat als het misschien mislukt.

Nou meis ik hoop gewoon dat we binnenkort beiden kunnen verhuizen naar een ander forum.

Hou je taai en succes.

Lfs
Mariska

Hee Mariska,

Wat zul je enorm gebaald hebben zeg, die onaangekondigde IVF-stop...maar idd het is alweer achter het ruggetje.
Wanneer is je a.s. ongi? Hopelijk heb je na deze valse start nu een superstart!

Over ons, ja we vonden het ook een nogal hoopgevende uitspraak van de gyn. en beseffen heel goed dat we maar 20-25% kans maken. Ik vind het fijn dat je me waarschuwt, erg lief. Ik weet ook goed dat je het me gunt, ik jou ook!

Natuurlijk zijn er de risico's dat het niet meteen lukt, daar ben ik na 9 mislukte behandelingen ook al wel achter. Maar dit is een grotere kans voor ons en ik vind het op zich wel fijn dat hij optimistisch is. Dat geeft ons wel het vertrouwen en dat is natuurlijk ook een basisvoorwaarde voor succes! Ik ben ook heel blij dat er weer actie is, want na 9 mislukte behandelingen en bijna 3 wachtmaanden was ik het wachten goed zat!

Ik ben vandaag getipt op mijn nogal dunne baarmoederslijm en ga daar qua voeding en met vitamine B12 en B6 eens flink aan werken! Want dat is natuurlijk een cruciaal iets en het bevestigde meteen wat mijn gyn. ook al een paar x opviel. Toen wist ik niet wat ik daar aan kon doen en nu wel!

Al met al heb ik weer goede moed en dat is, of de 1e poging nu wel of niet aanslaat zowieso erg fijn!

Ik wens jou ook veel goede moed en stuur je hierbij een flinke straal van mijn energie toe, dat jouw 1e IVF maar meteen bingo is, vangen!

Ik hoop heel erg dat wij en Angje, -de IVF starters- (en de rest natuurlijk ook!) meteen besmet worden met het virus!

Misschien spreek ik je hier nog even, ik ga nl. zaterdag op vakantie.

liefs van Suus

Terug
Bovenaan